امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خانواده های شهدا چشم‌ و چراغ ملت هستند، گفت: حضور در محضر پدر و مادر و در بین خانواده های معزز شهدا توفیق الهی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 19 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسوولان، با خانواده های شهیدان "عباس گل نظری"، "بساط رحیمی" و " عباس میرزایی" دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه ایلام در دیدار با خانواده شهید " عباس گلنظری" با بیان اینکه پدران و مادران و خانواده های معزز شهدا، چشم‌ و چراغ ملت هستند، اظهار کرد: خانواده های شهدا با ایستادگی و مقاومت خود، از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

وی افزود: خانواده های معزز شهدا ادامه دهنده راه شهدا هستند و حضور در محضر پدر و مادر گرامی شهدا و خانواده های معزز شهدا، یک توفیق الهی است.

شهید عباس گلنظری با عضویت بسیج جمعی تیپ ۱۱ امیرالمومنین (ع) در پنجم خردادماه سال ۱۳۶۷ در منطقه قلاویزان به فیض شهادت نایل آمده است.

خانواده های شهدا چشم‌ و چراغ ملت هستند

دیدار با خانواده شهید "عباس میرزایی"

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار، اظهار کرد: نقش خانواده شهدا که عزیزترین آنها در نزد خداوند متعال «عند ربهم یرزقون»هستند در جامعه امروز بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا در شرایط کنونی و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان نقش بسیار مهمی دارند، تصریح کرد: راه شهدا، راه سعادت جامعه است و امروز همه ما باید تلاش کنیم که در مسیر و راه شهدا گام برداریم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشنگر راه هستند، بیان کرد: صبر و مقاومت خانواده های شهدا برای همه اقشار جامعه الگو و مایه درس است.

شهید "عباس میرزایی" در در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مهران در عملیات والفجر پنج به فیض شهادت نایل آمده است.

خانواده های شهدا چشم‌ و چراغ ملت هستند

شهید "بساط رحیمی" شهیدی که در تاریخ تولدش به شهادت رسید

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار، در این دیدار اظهار کرد: حضور در میان خانواده شهدا یک توفیق الهی است که باید قدر آنرا بدانیم.

برادر شهید رحیمی در این دیدار گفت: برادر ما در راه خدا به شهادت رسیده است، ایشان بنا بر دستور امام راحل در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و برای دفاع از کیان و خاک کشور به شهادت رسیده است.

شهید «بساط رحیمی» در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۶ در سالروز تولدش، در منطقه عملیاتی مهران به فیض شهادت نایل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار