فرماندار آبدانان گفت: طی ۲ سال گذشته در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های راهسازی آبدانان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 18 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحمانی در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: شهرستان آبدانان برای توسعه نیازمند توجه ویژه به زیرساخت های راهسازی است.

وی با اشاره به اینکه راه های شهرستان آبدانان به دلیل توپوگرافی کوهستانی منطقه نیازمند توجه هستند، افزود: هم اکنون پروژه های مختلفی در حوزه راه شهرستان در حال اجرایی شدن است.

فرماندار آبدانان عنوان کرد: طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در پروژه های راهسازی شهرستان آبدانان (چهار بانده کردن آبدانان - سراب باغ و تونل کبیرکوه) مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و شهرستانی اختصاص داده شده است.

رحمانی اضافه کرد: پروژه قطعه اول چهار بانده کردن محور آبدانان - سرابباغ و پروژه تونل کبیرکوه از پروژه های مهم حوزه راهسازی شهرستان هستند.

وی با اعلام رضایت از عملکرد پیمانکاران پروژه های راهسازی در شهرستان و تاکید بر اجرای سریع پروژه های عمرانی گفت: پیمانکاران این پروژه ها خوب عمل کرده‌اند و به رغم کمبود منابع مالی و سایر مشکلات تاکنون کار خود را ادامه داده‌اند.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: دولت برای تکمیل این پروژه ها اعتباراتی را امسال اختصاص داده و بزودی شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار