فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ 10 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ ظهر روز جمعه تصاویر از سوی برخی کاربران و زائران بقاع متبرکه امامزاده سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) که در فاصله ۶ کیلومتری از هم قرار دارند، در فضای مجازی پخش شد که این تصاویر حکایت از سوختن ساختمان داخلی این دو بقعه متبرکه در مسیر جاده آبدانان به دهلران در استان ایلام داشت.

امام جمعه دهلران گفت :  خبر دردناک حرکت غیر انسانی و غیر دینی آتش زدن ۲ امامزاده در دهلران و آبدانان موجب تاسف مردم و مسئولان شده است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بیان داشت :  از دستگاه قضایی و امنیتی انتظار داریم عوامل این اقدام ضد دینی را شناسایی و مجازات کند.

بهزاد علیزاده نیز گفت : اهانت و آتش زدن بقاع متبرکه امامزاده سید یوسف (ع) و سید حبییب (ع) و کتاب مقدس قرآن باعث جریحه دار شدن احساسات همه مردم بویژه سادات جلیل القدر منطقه گردیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار دشت : صبح امروز بقعه‌های مبارک سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) که در فاصله ۶ کیلومتری از هم و در مسیر جاده مورموری - دهلران قرار دارند به طور همزمان طعمه حریق شدند.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی ادامه داد :ساعت هفت صبح این آتش سوزی توسط زائران مراجعه کننده به محل بقعه سید یوسف (ع) مشاهده و توسط نیروهای محلی و کارمندان شرکت نفت واقع در منطقه خاموش شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار