سرمربی تیم ملی درباره رابطه موسوی و عبادی‌پور گفت: این دو بازیکن مشکلی با هم ندارند و عدم حضور میلاد در لیگ ملت‌های امسال به دلیل این مسئله نیست.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ 10 June 2023

 

چرا میلاد عبادی پور در تیم ملی نیست؟ به خاطر این عکس!

 

چرا میلاد عبادی پور در تیم ملی نیست؟ این سوالی است که این روزها و با آغاز رقابت های والیبال هواداران این ورزش می پرسند. در ادامه پاسخ کامل این پرسش و جزییات دیگر را بخوانید.

غیبت میلاد عبادی پور در لیگ ملت های والیبال 2023

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از خرداد سال جاری در حال برگزاری است و یک بازیکن شاخص ایران در این رقابت‌ها حضور ندارد. طبق اعلام بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال میلاد عبادی‌پور در این رقابت‌ها حضور ندارد.
پیش از این عنوان شده بود که شاید عبادی پور در هفته اول لیگ ملت‌ها نباشد، اما اکنون مشخص شده است در کلیه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ حضور ندارد.
تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشور‌های ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد) به میدان خواهد رفت.

قرارداد همه اعضای کادر تا پایان تورنمنت‌های سال است

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه ای که فروردین ماه منتشر شد درمورد اظهارات عظیم جزیده، مربی سابق تیم ملی درمورد قطع همکاری‌اش با تیم ملی و دلخوری وی از این اتفاق، گفت: قرارداد همه اعضای کادر تا پایان تورنمنت‌های همان سال است. جزیده از مربیان خوب است، اما خواستیم با نگرش بازتر تیم جدید را بچینیم. کادر فنی باید در بهترین شرایط خود قرار بگیرد. حکم جزیده تمام شده بود و به دلیل مسائل فنی با وی قطع همکاری کردیم.

چرا میلاد عبادی پور در تیم ملی نیست؟

عطایی درمورد غیبت عبادی پور در مسابقات پیش‌روی تیم ملی، گفته بود: او به زودی پدر خواهد شد و به همین دلیل تا پایان لیگ ملت‌ها در تیم ملی نخواهد بود. ضمن اینکه مصدومیت‌های قدیمی هم دارد و می‌خواهد در اروپا خودش را درمان‌کند. من هم با این موضوع موافقت کردم و امیدوارم وی زودتر و در بهترین شرایط بتواند به تیم ملی بازگردد.

علت غیبت میلاد عبادی پور را در این عکس ببینید

میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم والیبال ایران در اردیبهشت ماه با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از پدر شدن خود داد. وی با نوشته "قلب بابا" خوشحالی خود را از پدر شدن ابراز کرد.
میلاد عبادی پور که از نیم فصل دوم لیگ ایتالیا نیمکت نشین و همچنین با مصدومیت مواجه شد، حالا پدر شدن بهترین خبر برای او است.

چرا میلاد عبادی پور در تیم ملی نیست؟ به خاطر این عکس!

همیشه روی کادر فنی‌ام حساسیت بالایی دارم

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص شرایط صعود ایران به المپیک، عنوان کرد: انتخابی المپیک شرایط سختی دارد. تیم‌ها در سه گروه هشت تیمی مسابقه می‌دهند. روال صعود پیش از این بار‌ها اعلام شده است. برای ما خوب است که تیم‌هایی که بالاتر از ایران قرار دارند صعود کنند تا در مرحله بعدی کار برای ما راحت‌تر باشد. ایران تاکنون هیچ وقت در این مرحله المپیکی نشده است و از مسیر آسیا به المپیک رسیده ایم.
وی درباره حضور محمود افشاردوست پس از ۱۰ سال دوری از نیمکت کادر فنی تیم‌های ملی و شیوه صعود تیم ایران به المپیک پاریس، گفت: افشاردوست سال‌هاست که به عنوان مربی فعالیت می‌کند و بی شک اطلاعاتش به تیم ملی کمک خواهد کرد. مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در سه گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که دو تیم برتر هر گروه مستقیم راهی فرانسه می‌شوند. از سوی دیگر در لیگ ملت‌های سال آینده ابتدا به تیم‌های صعود کننده از هر قاره توجه می‌شود. بدین ترتیب سه تیم بعدی که رنکینگ بالا جهانی دارند، سهمیه المپیک کسب می‌کنند. والیبال ایران در مرحله انتخابی المپیک هیچ وقت صعود نکرده و از سهمیه آسیا یا رنکینگ جهانی برای صعود استفاده کرده است.

موسوی عاشق والیبال است/ غفور گفت آمادگی حضور در تیم ملی را ندارم

عطایی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد موسوی دوباره برود و چرا نام امیر غفور در فهرست آمریکا نبوده، افزود: موسوی عاشق و از بزرگان والیبال است و بخش بزرگی از موفقیت‌های این رشته ورزشی کشورمان به دلیل حضور برخی از بازیکنان، چون اوست. تعداد زیادی از بازیکنان باید فرصت حضور در تیم ملی می‌یافتند و اگر از تمام سرمایه‌ها استفاده نمی‌کردیم، شاید امین اسماعیل نژاد تبدیل به پدیده نمی‌شد. در ضمن امیر غفور در لیست آمریکا بود و دلیل خداحافظی‌اش این موضوع نبود. با هم صحبت کردیم و معتقد بود، چون از تیم ملی فاصله گرفته، در برگشت مجدد موفق نخواهد بود. من این نظر را نداشتم و در نهایت احترام از فدراسیون و من تشکر کرد و گفت آمادگی حضور در تیم ملی را ندارد و تصمیمش شخصی و قابل احترام است.

موسوی قطعا باید کاپیتان تیم ملی می‌شد

سرمربی تیم ملی درباره رابطه موسوی و عبادی‌پور و این‌که آیا اختلاف نظری درباره کاپیتانی تیم ملی با یکدیگر دارند؟ گفت: خیر اختلاف نظری ندارند، سال پیش در روزی که موسوی به تیم ملی دعوت شد، میلاد در تیم حضور نداشت و وقتی بعد از چند روز حضور یافت خودش کاپیتانی را به موسوی هدیه داد. با هم دوست هستند و موسوی قطعا باید کاپیتان تیم ملی می‌شد و این دو بازیکن مشکلی با هم ندارند و عدم حضور میلاد در لیگ ملت‌های امسال به دلیل این مسئله نیست.

والیبال بدون داورزنی هم به کارش ادامه می‌دهد

عطایی در پاسخ به این پرسش که اگر داورزنی آبان خداحافظی کند، آیا نگران چالش‌های احتمالی هستید؟ گفت: در خصوص خداحافظی داورزنی، برنامه ریزی‌های یک سال آینده کامل مدون شده و والیبال بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد. مسابقات والیبال همیشه به همین فشردگی بوده و شاید نوع برنامه ریزی فدراسیون جهانی باعث فشردگی می‌شود، اما همه تیم‌ها مثل ما نگران آسیب بازیکنان هستند، در بازی‌های آسیایی و لیگ ملت‌ها هم این فشردگی وجود دارد. نگرانی از این بابت نداریم و سعی داریم که تیم آمادگی لازم خود را در طول مسابقات حفظ کند.

بازگشت سیچلو؟ هنوز قطعی نیست

عطایی در پاسخ به سوال فارس درمورد احتمال بازگشت سیچلو به کادر فنی تیم ملی، تصریح کرد: کادر فنی را تقویت خواهیم کرد. گزینه‌های زیادی برای تقویت تیم ملی داریم. مذاکراتی هم داشته‌ایم، اما نتیجه نهایی هنوز حاصل نشده است. گزینه قطعی طی روز‌های آینده مشخص خواهد شد.

چرا میلاد عبادی پور در تیم ملی نیست؟ به خاطر این عکس!

 
 

صابر کاظمی باید آماده‌تر شود

وی درباره صابر کاظمی هم گفت: بازیکنان والیبال ایران باید در جایی بازی کنند که باعث رشدشان شود. صابر کاظمی همانند دو سال پیش نیست و در پست او بازیکنانی غنی داریم. سعی می‌کنیم رقابت سختی را ایجاد و از این چالش بهترین بهره برداری را کنیم، صابر باید آماده‌تر شود او در لیست ما هست و زمانی که به آمادگی کامل برسد، حتما از او استفاده خواهیم کرد.
وی درباره آخرین وضعیت میثم صالحی و علی‌اصغر مجرد گفت: میثم تحت درمان است و در وضعیت بسیار مناسبی است. مجرد هم تحت فیزیوتراپی است و امیدوارم زودتر به تیم ملی برسد، به نظرم میثم صالحی به لیگ ملت‌ها می‌رسد، چون آماده است.

بهترین عملکرد را در ۱۰ سال اخیر داشته باشیم

سرمربی تیم ملی درمورد دلیل بازگشت موسوی به تیم ملی با توجه به حواشی دوره گذشته، تصریح کرد: والیبال ما در سال‌های اخیر روند رو به رشد فوق العاده‌ای داشت. یک نسل درست شکل گرفت تا بهترین عملکرد را در ۱۰ سال اخیر داشته باشیم و حالا به دنبال حضور در المپیک هستیم. در این مدت موسوی کمک زیادی به والیبال کرد. موسوی و والیبال به هم مدیون هستند. والیبال به موسوی نیاز دارد و وی با تمام توان در خدمت تیم ملی است.
عطایی درمورد شرایط حضور در بازی‌های آسیایی، گفت: در تمام مسابقات تیم اصلی حضور پیدا می‌کند و با تمام قوا می‌رویم.

پرواز بیزینس از سطح توان مالی فدراسیون خارج است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، درباره درخواست موسوی مبنی بر تهیه پرواز بیزینس برای پرواز‌های تیم ملی گفت: بله این صحبت مطرح شد و دغدغه بزرگی برای تیم است. البته این پرواز برای هر فرد بیش از سیصد میلیون هزینه دارد و از سطح توان مالی فدراسیون خارج است. والیبال با افتخارترین ورزش گروهی و تیمی کشور است و باید سیستمی از بیرون به تیم کمک کند. همه پرواز‌ها طولانی است و بازیکنان تنها چهار روز بعد از بازی‌های آسیایی چین فرصت برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک دارند به همین دلیل باید دقیق‌تر به آن نگاه شود و وزارت ورزش و مراجع مربوطه در این زمینه کمک کننده باشند.

افشای دلایل محرومیت توخته

عطایی دلیل محرومیت امیرحسین توخته را پر نکردن فرم دارویی دانست و گفت: آن دارو درمانی است و در حکمی که برای این بازیکن صادر شد، کتمان دارو دلیل محرومیت عنوان شده است. موقع تست دوپینگ متاسفانه اعلام نکرد و دارو جز لیست قانونی درمان نبود، اما از آن برای درمان کلیه استفاده کرده است. ما هم از این بابت متاسف هستیم و امیدواریم این مشکل در آینده برطرف شده و این بازیکن خوب امکان بازی پیدا کند.

نگرانی بابت مصدومیت بازیکنان داریم

عطایی درمورد حضور برخی از بازیکنان تیم ملی در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: این مشکل را همیشه داشتیم. بازیکنان شهداب در اختیار این تیم قرار خواهند گرفت. نکنه مهم این است که آخرین بازی شهداب تا اعزام ما تنها ۱۰ روز فاصله دارد و نگرانی بابت مصدومیت بازیکنان داریم. شهداب هم نمایند ایران است و آرزو می‌کنم این تیم قهرمان شود و بازیکنی دچار مصدومیت نشود.

تقدیر ویژه دبیر کل از اصحاب رسانه

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال نیز که در این نشست حضور داشت، خبرنگاران را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و از حمایت سال گذشته اصحاب رسانه از فدراسیون والیبال تشکر کرد.
وی تاکید کرد: سالی سخت را با تغییر نسل والیبال پشت سر گذاشتیم. نتایج و دستاورد‌های این رشته ورزشی نتیجه زحمت همه عزیزان از جمله اصحاب رسانه است. امیدوارم والیبال امسال هم عزت ورزش کشور را فراهم و دل مردم را شاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار