امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : جنگ ترکیبی و تحریمی دشمن علیه کشورمان با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 08 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در یادواره شهدای بمباران ملکشاهی در سال ۶۴ اظهار داشت : یادواره شهدا توفیقی برای کسانی است که در آن حضور پیدا می کنند، شهدا زنده هستند و بر رفتار و اعمال ما نظارت دارند، شهدا خوشبخت و عاقبت به خیر شدند، امروز وظیفه ماست راه آنها را ادامه دهیم.

وی گفت :مردم شهرستان ملکشاهی با تقدیم ۳۸۵ شهید در دوران دفاع مقدس و به خصوص ۷۲ شهید در بمباران هوایی خردادماه ۶۴، شایستگی خود را به نظام و انقلاب نشان دادند. 

امام جمعه ایلام ادامه داد :  شهدای مظلوم بمبماران ملکشاهی با زبان روزه به شهادت رسیدند چرا که مردان مجاهد شما در میدان رزم عرصه را بر دشمن تنگ کردند و دشمن ضعیف و مرعوب برای انتقام گرفتن از رزمندگان و شهدا، ناجوانمردانه مردم بی دفاع را بمباران کرد و به خاک و خون کشید.

وی خاطرنشان کرد : در آینده ای نزدیک امیدواریم بسیاری از مشکلات مردم در بخش های اشتغال، گرانی و تورم حل شود و آثار این اقدامات زیرساختی، در سفره مردم آشکار شود.

امام جمعه ایلام افزود :دولت اقدامات خوبی در بحث سیاست خارجی پیش گرفته و امروز بسیاری از کشورها که در گذشته برای ما رجز خوانی می کردند، خواهان ارتباط با ما هستند، همین مسائل باعث عصبانیت دشمن شده و این نشان از از اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار