خانه احسان شهرستان ایوان با هدف توانمندسازی محلات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و شروع بکار کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 07 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در حین افتتاح خانه احسان محله 《فرزگه》در شهرستان ایوان، اظهار کرد: هدف از راه اندازی خانه احسان ها در سطح استان توانمند سازی محلات با محوریت اشتعالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

وی، با بیان اینکه در شهرستان ایوان تاکنون ۲ خانه احسان افتتاح و آغاز بکار کرده اند افزود: در سطح استان تاکنون ۱۱خانه احسان ستاد اجرایی فعال شده‌اند و به جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: افرادی که در خانه احسان‌ها فعالیت می‌کنند نسبت به شناسایی و توامندسازی افراد دارای مهارت و نیازمند حمایت معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها اقدام می‌کنند.

زارع، با تاکید بر اینکه متقاضیان ایجاد شغل دارای مهارت؛ با معرفی از طرف خانه‌های احسان‌ها جهت راه‌اندازی کسب و کار تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار آنان قرار میگیرد، تصریح کرد: هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها در موفق عمل کردن خانه احسان‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه احسان‌ها شناسایی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

وی، با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایوان متدین، مردمدار و لیاقتمند هستند و خدمت به این منطقه یک فرصت است، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین موکب‌های این شهرستان که در مسیر تردد زائران مرز مهران قرار دارند مورد حمایت ستاداجرایی قرار می‌گیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار