مدیر امور آب و فاضلاب چرداول:
مدیر امورآب و فاضلاب چرداول گفت: طی یکماه اخیر توسعه و اصلاح حدود ۸۵۰ متر شبکه توزیع با اقطار مختلف در شهر سرابله و روستای گلمه صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 07 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جعفر محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه خطوط آبرسانی و بهره مندی مشترکین از آب شرب سالم و ‌پایدار و همچنین تقسیم عادلانه آب، این امور اقدام به توسعه ۴۵۰ متر شبکه توزیع آب شرب در «شهرک جهاد» شهر سرابله ‌و ۴۰۰ متر «روستای گلمه» به صورت امانی نموده است.

وی افزود: این امور با بهره گیری از توان و تجربه نیروی انسانی، تجهیزات، لوله و اتصالات موردنیاز اقدام به حفاری، نصب و مدفون سازی ۴۰۰متر لوله پلی اتیلین ۹۰ میلی متر در روستای گلمه و ۴۵۰متر لوله ۱۱۰میلی متر در «شهرک جهاد» شهر سرابله ‌نموده است.

مدیر امورآب و فاضلاب شهرستان چرداول تصریح کرد: با توجه به توسعه شبکه صورت گرفته، هم اکنون حدود ۱۰۰ خانوار در شهرک جهاد و حدود ۴۰خانوار روستای گلمه از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شده اند .

محمدی ادامه داد: همچنین در سال گذشته حدود ۶ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال بصورت امانی در سطح شهرستان انجام گرفته که امیدواریم این روند در سال ۱۴۰۲ نیز با حمایت های بی دریغ مدیرعامل محترم شرکت آب وفاضلاب استان ادامه یابد.

وی در پایان از شهروندان گرامی خواست با صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف و پرداخت به موقع قبوض آب بها، خادمین خود را در آبفای شهرستان، جهت ارائه خدمات مطلوب و ارزنده تر یاری رسانند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار