استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : این رویه باعث شد نه تنها سهمیه ۶ هزار و ۶۷۶ نفری اشتغال تحقق پیدا کند بلکه از مرز ۱۷ هزار نفر نیز عبور کرد که از این نظر ایلام در میان استان های سراسر کشور رتبه برتر اشتغازایی را بدست آورد.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 03 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  دستگاه های دفاع خوبی از عملکرد خود در زمینه اشتغال ثبت شده داشتند ولی نیاز است در جاهایی که ابهاماتی وجود دارد ، با روشنگری آنرا تبیین کنیم، چراکه آمارهای ثبت شده بخوبی قابل راستی آزمایی هستند.

وی گفت : پارسال اعضای کارگروه اشتغال استان فعالیت مستمری را برای تحقق اهداف مورد نظر از خود نشان دادند تا در پایان سال بتوانیم به سهمیه اشتغال در نظر گرفت شده دست یابیم.

بهرام نیا افزود : این رویه باعث شد نه تنها سهمیه ۶ هزار و ۶۷۶ نفری اشتغال تحقق پیدا کند بلکه از مرز ۱۷ هزار نفر نیز عبور کرد که از این نظر ایلام در میان استان های سراسر کشور رتبه برتر اشتغازایی را بدست آورد.

وی ادامه داد : بخشی از اشتغال ثبت شده در استان طی سال گذشته از طریق فعالیت شرکت های نفتی و گازی بدست آمده که قابل تقدیر است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد :  تلاش ما زمانی نتیجه خواهد داشت که بگوییم در استان ایلام بیکاری وجود ندارد، برای نیل به این هدف، اقدام هایی خوبی انجام شد که از جمله آن مقام اول ثبت اشتغال در کشور و مقام دوم کاهش تورم و این اشتغال به مرز ۱۸ هزار رسید که توفیق بسیار خوبی بود.

وی گفت : ۱۲ شهرستان با یک ستاد استانی داریم که رییس این ستاد فرمانداران و مسوول پاسخگویی هستند، فرمانداران در شهرستان ها خوب عمل کردند و در ارزیابی های انجام شده و رتبه های ارزیابی شده دهلران و مهران رتبه های برتر را کسب کردند.

وی ادامه داد :  امام راحل از آغاز نهضت مبارزه با رژیم استبدادی از سال ۴۲ تا سال ۵۷ همه سختی ها و تبعیدها را برای عزت و سربلندی ملت و اسلام عزیز به جسم و جان خرید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار