معاون عمرانی استانداری ایلام؛
معاون عمرانی استانداری ایلام اظهار کرد : با توجه به اینکه هر شهر نیازمند تعاملات اجتماعی و فرهنگی است، لذا شهرداران باید پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی را در اجرای برنامه‌های خود لحاظ کنند و بسترهای فرهنگی توسط شهرداری‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 01 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری افزود :  شهردار یکی از مشاغل پر زحمت و پر مسئولیت در استان است، بطوریکه قانونگذار ۲۸ وظیفه ذاتی را بر عهده این عزیزان مشخص کرده است.

وی گفت : تغییر نگرش در شهرداری‌ها در راستای ارائه خدمات همه‌جانبه و متنوع به شهروندان از مهمترین رویکردهایی است که باید دنبال شود.

هژبری ادامه داد :  رضایت مردم بهترین کارنامه برای هر شهردار است و این رضایتمندی زمانی به دست می‌آید که خدمات به نحو بهینه باشد.

وی مطرح کرد : این همایش بصورت فصلی و با هدف هم اندیشی و هم افزایی و استفاده از تجارب در جهت خدمات دهی منسجم با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام  ادامه داد : واژگونی سطل‌های زباله سطح شهر در حال تبدیل شدن به یک تهدید است که نیاز است این موضوع مدیریت شود.

هژبری خاطرنشان کرد : در برخی محله‌ها نیز «سد معبر» به یک معضل تبدیل شده است که ساماندهی آن باید در دستور کار قرار گیرد/ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار