معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام خبر داد؛
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: اردوهای مهارتی و فرهنگی برای اوقات فراغت جوانان استان در تعطیلات تابستان برگزار می‌شود و جوانان در این اردوها با مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 31 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا تردست  اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و پاتوق های فرهنگی در استان، افزود: یکی از دیگر از برنامه های مهم ورزش و جوانان استان بحث اردوهای مهارتی و فرهنگی است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: طی سال های گذشته بیش از یک هزار نفر از پاتوق های فرهنگی استان استقبال کردند.

تردست عنوان کرد: این اردوها به منظور مهارت آموزی جوانان در مناطق مختلف برگزار و در کلاس های مهارت آموزی از اساتید فنی و حرفه ای استفاده می شود.

وی عنوان کرد: رشته های فنی و حرفه ای در این اردوها به جوانان آموزش داده می شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان استان در اردوهای فرهنگی و مهارتی شرکت کنند، این اردوها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت باعث کسب مهارت و اشتغال می شود.

تردست اضافه کرد: فراخوان برای جذب جوانان در این اردوها اعلام شده است و امیدواریم مورد استقبال جوانان و نوجوانان استان قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار