مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 31 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده اظهار داشت: این مدت یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۲۷ مسافر با تعداد ۲۹ هزار و ۹۱۰ سفر جابجا شده‌اند.

وی بیان کرد: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد و تعداد سفر نیز ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۶۲ تردد وسایل نقلیه در سطح جاده‌های استان ایلام به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۳۹ هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: پرترددترین محور در این مدت جاده چوار - ایلام با ۶۴۲ هزار و ۹۱۷ تردد و مسیر سرابله - ایلام با ۴۱۱ هزار و ۱۶۲ تردد بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان گفت: همشهریان ایلامی می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار