خطاب به دستگاه های قضا و انتظامی استان؛
حوالی بامداد یکشنبه شب فردی بدمست و قمه بدست وارد اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر ایلام می شود و با عربده و تهدید کادر درمان ، بیماران و تمام افراد حاضر را، برای دقایقی در وحشت فرو می برد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 29 May 2023

تابناک ایلام، مجتبی قیطاسی ::تهدید و قیمه کشی اراذل و اوباش در بیمارستان های کشور خبر تازه ای نبوده و نیست و هر از گاهی  چنین اخبار تلخ و دلهره آوری در برخی از مراکز درمانی کشور به گوش می‌رسد. 

باید توجه داشت که جامعه پزشکی و کادر درمان نباید دغدغه ای جز خدمت به بیماران داشته باشند، کادر درمان با رویکردی طبیبانه در بلایای مهم و با تکیه بر علم خود مرهمی برای درد مردم بوده و هستند و با وجود سختی شرایط روانی کادر درمان، نباید اجازه عرض اندام به اراذل برای برهم زدن آرامش این قشر زحمتکش و مردم را داد.

طبق اخبار واصله؛ حوالی بامداد یکشنبه شب فردی بدمست و قمه بدست وارد اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر ایلام می شود و با عربده تهدید کادر درمان ، بیماران و تمام افراد حاضر را، برای دقایقی در وحشت فرو می برد.

 این فرد مجهول حال و بدمست با ورود بی هدف به اورژانس این بیمارستان و ایجاد رعب و وحشت برای بیماران و کادر درمان اقدام به تخریب تعدادی از تجهیزات نموده و بدون دخالت نیروی های انتطامی که به گفته شاهدان پس تاخیر طولانی در محل حاضر شده از بیمارستان متواری می شود .

طبق گفته یکی از کادر درمان، بیماران مراجعه کننده به اورژانس‌ به حدی از اقدام فرد مذکور ترس و وحشت زده شده بودند که حتی پس از خروج فرد قمه بد دست نیز به علت شوک وارده، حاضر به ادامه درمان نشده اند. 

لذا تقاضا می شود فرماندهی انتظامی استان که زحمات آنها همواره بر کسی پوشیده نیست، گزارشی از اقدامات و پیگیری ها صورت گرفته در خصوص قمه کشی اورژانس بیمارستان امام (ره) شهر ایلام برای عموم مردم ارائه نمایند. 

و از دستگاه قضا الخصوص دادستان محترم ایلام نیز درخواست می شود به صورت ویژه به این امر مهم ورود نموده و ریشه افرادی که با ایجاد رعب و وحشت، نظم و آرامش مردم را در مراکز عمومی نشانه می روند برای همیشه بخشکاند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
ضعف از قوانین است قوه قضاییه باید محکم تر برخورد کند!! و اگر دستگیر شوند مدتی بعد آزاد می شوند و جری تر
واقعاً چرا فعایت اراذ و اوباش تمام شدنی نیست؟ نتیجه ضعف، انفعال و سست برخورد کردن همین است.
توی همین کشورهای عربی که ما به زعم خود آنها را هیچ هم حساب نمی کنیم! قوانین محکم در خصوص این قبیل انگل ها وجود دارد و کسی جرئت ندارد آهنگ با صدای بلند با شیشه باز در ماشین گوش دهد و یا در خیابان و کوچه بوق ممتد بزند چه برسد به اینکه در ملا عام چاقوکشی و عربده کشی کند. هر روز بدتر از دیروز
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
خوب کرده دمش گرم..کادر در مان مفت خور و پر ادعا و گنده گوز هستن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار