مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام؛
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر آبدانان در تیرماه سال جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 29 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری روز دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان آبدانان با اشاره به اتمام طرح مطالعات اجرای فاضلاب در این شهر اظهار داشت: عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب آبدانان بطول ۲٫۵ کیلومتر و با قطر ۲۵۰ میلیمتر تیرماه سال جاری آغاز می شود.

وی با اشاره به مشخص شدن محل احداث تصفیه خانه فاضلاب، بیان داشت: تملک زمین جهت احداث تصفیه خانه فاضلاب در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: اجرای پروژه فاضلاب گام بزرگی در ارتقاء بهداشت عمومی محیط زیست بوده و جمع‎ آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در هر شهر و کشور، یکی از شاخص های مهم توسعه است.

ناصری با اشاره به احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی و آبرسانی به روستاهای این شهرستان نیز گفت: این پروژه در قالب جهاد آبرسانی جهت مرتفع کردن مشکلات کم آبی مناطق شهرک شهید رجائی، جانبازان، فرهنگیان و زمین های تفکیک شده الحاقی به شهر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تصریح کرد: همچنین توسعه شبکه آبرسانی و احداث مخازن و رفع مشکل کم آبی ۱۴ روستای شهرستان آبدانان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در این راستا تاکنون عملیات آبرسانی به ۲ روستای این شهرستان، بهسازی سراب آبدانان و خط انتقال آب مورموری انجام شده است.

ناصری تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژهای آب و فاضلاب آبدانان نیازمند مساعدت و همکاری فرمانداری و سایر دستگاه مرتبط است.

فرماندار آبدانان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه های آب در سطح این شهر اعلام کرد.

محمد رحمانی ادامه داد: مجموعه فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان ، همواره پشتیبان و همراه آبفای شهرستان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار