معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر لزوم تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: مدیران با همگرایی و هم‌اندیشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بکوشند.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 29 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی  در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان و هیات های اندیشه ورز اظهار داشت: گرچه تاکنون اقدام هایی ارزنده برای مقابله با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در این استان انجام شده اما نتیجه مطلوب را باید در تلاش برای استفاده جدی‌ تر از تجربیات، دانش و اندیشه همه نهادهای ذی‌ربط دانست.

وی افزود: آسیب های اجتماعی جوششی و به نوعی زایشی هستند و در این راستا باید اقدامات انگیزشی مضاعف انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی سه موضوعی که در سطح جامعه با آنها روبرو هستیم موضوع خودکشی، طلاق و اعتیاد است که باید در اولویت و دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

حسنی ادامه داد: سعی داشته باشیم با برنامه‌ریزی صحیح و با اثربخشی بیشتر کاهش خودکشی، طلاق و اعتیاد در جامعه را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان به صورت عملیاتی کار کنند تا اثر بخشی آن در سطح جامعه بیشتر نمایان باشد.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: تمامی مدیران و کارشناسانی که در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت دارند با همگرایی و هم‌اندیشی و ایجاد راهکارهای مناسب و مفید در سطح جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بکوشند و در این راستا تمامی تلاش خود را به‌کار گیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار