مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: این نهاد سال گذشته به بیش از ۳۰۰ زندانی و خانواده آنان که از طرف اداره امور زندان‌های استان معرفی شده اند، خدمات گوناگون ارائه داده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 28 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری به مناسبت روز حمایت از خانواده های زندانی در گفت و گو با تعدادی از خبرنگاران بیان کرد: یکی از مهم ترین این خدمات در زمینه اشتغال بوده که با پرداخت ۳۵ میلیارد ریال برای ۶۱ خانواده زندانی آزاد شده در استان شغل ایجاد شده است.

وی کمک به تأمین ودیعه و اجازه مسکن این خانواده ها را از دیگر خدمات کمیته امداد به آنان برشمرد و افزود: طی یکسال گذشته ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان ودیعه مسکن و حدود ۲ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه اجاره به این خانواده ها پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه خانواده های زندانی به نوعی با آسیب های اجتماعی مواجه هستند، تاکید کرد: همه این خانواده های مورد حمایت از خدمات مشاوره ای مددکاران این نهاد برخوردار شده اند.

طاهری ادامه داد: در راستای رفع مشکلات ضروری این خانواده ها نیز ۹۳۰ مورد کمک ضروری و موردی به مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۴۲۰ میلیون ریال نیز جهت خرید لوازم خانگی به خانواده های زندانیان پرداخت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار