حاج محمود اسلامی ،جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس از این دست مردان خوشنام و نیکو سرشت است که در پشت سر خود پرونده ای درخشان از ایثار و بذل جان را داراست و اینک نیز با افتخار و در گمنامی دگر ،جهاد محرومیت زدایی در زادگاهش را آغاز کرده است .
کد خبر: ۱۱۰۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 27 May 2023
دستان سخاوتمند خیر خوشنام هم استانی بر سر نیازمندان!

به گزارش تابناک ایلام، در وانفسای سختی ها و گرفتاری های معیشتی و اقتصادی که عرصه بر زندگی مردم هر لحظه تنگ و تنگ تر می شود، این نگاه مهربانانه خیراندیشان هموطن است که با تاباندن نور امید به تاریکخانه یاس ،شادابی و امید را به اندرونی دلها راهی می کند .

مردان نیکوکار و خداجویی که دستان سخاوتمند و نگاه مهرورزشان هیچگاه، همنوعان نیازمند به کمک را فراموش نکرده و در بزنگاه سختی ها پای به عرصه جهاد مهربانی می گذارند .

مردان نیک اندیشی که روزگاری با بذل جان خوبش پای در عرصه جهاد اصغر گذاشته و حال در مقطعی دیگر از عمر با برکتشان با پای گذاشتن در مسیر جهاد اکبر ، مجاهدانه در پیکار با سختی ها و مرارت هایی که همنوعانشان را آزرده است پای گذاشته و در این وادی سخت نیز سرافرازانه خارج می شوند .

مردان خوشنامی که نه در جویای نام و عنوان بلکه در مسیر گذشت و ایثار خاموش، صحنه ای زیبا از دستگیری همنوعان نیازمند خود را ترسیم و در قاب دل آویزان می کنند

حاج محمود اسلامی ،جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس از این دست مردان خوشنام و نیکو سرشت است که در پشت سر خود پرونده ای درخشان از ایثار و بذل جان را داراست و اینک نیز با افتخار و در گمنامی دگر ،جهاد محرومیت زدایی در زادگاهش را آغاز کرده است .

هرچند این بزرگمرد نیکونهاد ،گام نهادن در مسیر نیکوکاری و جهد با سختی های زندگی همنوعانش را خاموش و بیصدا دنبال می کند اما باید از بزرگی ها و گامهای نیک این مرد نوشت و گفت تا همگان بدانند در اوج نامرادی ها هستند مردان مردی که نامشان به بلندای تاریخ ایثار و گذشت مردان این سرزمین به یادگار می ماند

حاج محمود اسلامی مردی است که نیاکانش از سرزمین مردان با صداقت و شهامت ارکواز ملکشاهی خودمان است ،اما با گذشت دهه ها دوری از سرزمین نیاکانش ،همچنان ملکشاهی و ایلام را سرزمین خود می داند.

این بزرگ مرد هیچگاه زادگاهش را از نگاه سرشار از عطوفت و رافت محروم نکرده است و متعصبانه تر از هر ایلامی و ملکشاهی، مهربانی خود را با مردمان این سامان تقسیم کرده است .

کمک با آزادی زندانیان جرایم مالی ،کمک با تامین هزینه بیماران خاص و نیازمند، کمک به مراکز درمانی و تامین هزینه های معیشتی نیازمندان هم استانی بخشی از یاری رسانی این مرد بزرگ به هم استانی های خود است .

حال حاج محمود اینبار دست سخاوتمند خود را بر سر نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه نسیم وصال کشانیده است و با اختصاص کمک مالی به بیماران نیازمند این موسسه، آمده است تا بیماران هم استانی به جز درد بیماری، درد نداری را تحمل نکنند .

حاج محمود اسلامی خیر اندیش حامی نیازمندان موسسه در مسیر پیش روی خود، کمک با معیشت نیازمندان، تامین جهیزیه و کمک به تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی نیازمندان را برنامه ریزی کرده تا در این مسیر نورانی همراه و همدوش ما و هم استانی های نیازمندش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار