امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت : : قدمی که در جمهوری اسلامی برای حذف دلار برداشته شده و در دیگر کشورهای جهان هم دنبال می شود، ارتباط با کشورهای مسلمان و غیر مسلمان و همسایه و غیر همسایه کار بسیار ارزشمندی است اما باید تلاش شود ثمره این مجاهدت ها در سفره مردم اثر داشته باشد .
کد خبر: ۱۱۰۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 26 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار بیان داشت : مرزبانان و مدافعان امنیت تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور دفاع می کنند،

 ابراز نارحتی و ریختن اشک تمساح دورغین این چهره ها برای کسانی است که در ریختن خون مردم بیگناه مقصر بودند و طبق قانون شرع و با اثبات شرارت محکوم به مرگ شدند و چهره های مشهور با اعدام قانونی این افراد از حقوق بشر دم می زنند اما هنگام شهادت مظلومانه حافظان امنیت و مرزبانان سکوت می کنند.

 چهره های مشهور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در مواقعی که به سود آنهاست هم نوا با دشمنان از حقوق بشر خیالی دم می زنند و اشک دورغین می ریزند اما زمان بروز حادثه ای تلخ چون شهادت پنج جوان مرزبان هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و مجلس مردمی ایران اسلامی ادبیات جدیدی از مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد.

د: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و خود اولین نفر متعهد به قانون باشند و لوایح و مصوبه های آنها برای رفع مشکلات مردم باشد.

دشمن به جای اتکا به توانمندی های خود، برای رسیدن به مقاصدش امید زیادی به اشتباهات و کم کاری های مسولان ما دارد و مسئولان نباید با اهمال کاری و ترک فعل فضای سوءاستفاده را به دشمن بدهند.

 به دهه مبارک کرامت، تولد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: شیعه بودن ما باید در اعمال و رفتارمان مشهود باشد و یک فرد شیعه واقعی با رعایت فروع دین تولی و تبرا تسلیم محض دستورات و فرامین اهل بیت(ع) است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار