استاندار ایلام در دیدار تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان ایلام تاکید کرد: عاقبت به خیری در استمرار راه شهدا است.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 26 May 2023

به گزارش تابناک ایلام، حسن بهرام‌نیا به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران با خانواده شهیدان "الیاس عباس‌زاده"، "احمد برازنده" و جانباز شهید "موسی احمدخانی" دیدار کرد.

وی در این دیدارها با گرامیداشت سالروز عملیات فتح خرمشهر و شهدای والامقام و با اشاره به بیانات امامین انقلاب درباره فتح این حماسه عظیم گفت: هیچ کس در دنیا بر این باور نبود که روزی خرمشهر آزاد شود و فتح خرمشهر در طول تاریخ و در جهان بی‌سابقه بوده است.

استاندار ایلام اظهار کرد: هر چه داریم به برکت خون شهدا و از برکت خانواده‌های شهدا است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است».

بهرام نیا افزود: شهدای والامقام با نثار خون خود برای عزت و استقلال این کشور و صیانت از مکتب دین قرآن به جبهه‌ها شتافتند و جان شیرین خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ مملکت هستند، اضافه کرد: تلاش‌های همسر جانباز قطع‌نخاع شهید گرانقدر احمدخانی در دورانی که این شهید در قید حیات بودند، قابل تقدیر و ارزشمند است که علاوه بر همراهی شهید بزرگوار توانسته چنین فرزندانی را به حامعه تحویل دهند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران جزو برنامه‌های مهم مسئولان است، اضافه کرد: هر ۲ الی سه هفته یکبار سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران انجام می شود و و آنرا جزو وظایف خود می‌دانیم.

بهرام‌نیا حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را مایه خیر و برکت و روزی عنوان کرد و گفت: عاقبت به خیری ما در استمرار راه شهدا است.

جانباز شهید گرانقدر حاج «موسی احمدخانی» نیز با عضویت بسیج در سال ۶۶ در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش به ناحیه کمر قطع نخاع گردید و پس از سالها درد و رنج جانبازی سال ۹۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهید «الیاس عباس‌زاده»، داماد شهید احمدخانی نیز در تاریخ ۱۳۶۶ در منطقه کردستان مجروح شد.

وی جانباز ۴۰ درصد بوده که سال ۸۹ در حین عملیات پاکسازی میادین مین مناطق عملیاتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید گرانقدر احمد برازنده نیز با عضویت بسیج در سال ۵۹ در سن ۳۳ سالگی در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ‌ /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار