کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم مقدس حرم مطهر رضوی هستند از روز گذشته تا یازدهم خرداد ماه مهمان مردم استان ایلام هستند و در این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی و جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 25 May 2023

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی تبار امام جمعه ایلام ضمن تبریک دهه کرامت و خیر مقدم به خادمان بارگاه امام رضا (ع) گفت: سنت حسنه پرچم گردانی امام رئوف جای تقدیر ویژه دارد، این موضوع نمادی است برای جلب توجه قلوب مسلمین به امام مهربانی ها. 

وی افزود: زمانی که امام توجه داشته باشد، قلوب مومنین هم به ایشان جذب می‌شوند‌.

امام جمعه ایلام گفت: این شیعه است که در دنیا نقش آفرینی میکند.

امسال شانزدهمین سال سفیران رضوی به استانها است

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر هاشمی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: امید است اقدامات ما در دهه کرامت مورد رضایت مردم و خدا واقع شود‌.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از راه و رسم سفیران استفاده وافی و کافی کنیم‌ افزود: از مسئولینی که برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه کرامت تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم‌.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه پرچم امام رضا (ع) در این ایام برکات ویژه ای از خود نشان می‌دهد افزود: امسال شانزدهمین سال سفیران رضوی به استانها است.

وی ادامه داد: امیدواریم همه از برکات این ایام به خوبی بهره‌مند شویم و زیر پرچم رضا (ع) خادم الرضا باشیم./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار