استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار کرد :بر اساس گزارش خزانه‌داری کل کشور از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۱۴۴ هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های گذشته پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 25 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود :  ابتدای فعالیت دولت سیزدهم روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می دادند و با واردات واکسن کرونا، شتاب در تولید واکسن داخلی و تزریق فراگیر، کرونا در کشور فروکش کرد.

وی گفت :  اعتبارات مصوب استان سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و رایزنی‌های انجام شده با رئیس جمهور ۸۰۰ میلیارد تومان و در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان یک‌ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر به متمم سفر رئیس جمهور اضافه و در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر نیز اضافه شد.

بهرام نیا ادامه داد :  سال ۱۴۰۰ مجموع اعتبارات استان ایلام ۸۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این اعتبارات به ۴ هزار میلیارد تومان افرایش یافت‌. ‌ ‌

 وی گفت : آزادسازی خرمشهر در طول تاریخ در جهان بی‌نظیر بود، سربازان وطن و رزمندگان این کشور بدون هیچ پشتوانه‌ای با دست خالی و با توکل به خدا در جنگ حق علیه باطل پیروز شدند و خرمشهر قهرمان پس از ۲۶ ماه فتح شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار