ماینده ولی فقیه در استان ؛
ن امام جمعه ایلام گفت: دشمن بعثی در زمان اشغال خرمشهر استحکامات، تجهیزات و نیروی انسانی قوی بکار گرفته بود اما رزمندگان با اتکا و توکل به خدواند به پیروزی رسیدند و در این عملیات ۱۹ هزار نیرو را اسیر کردند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 24 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام اظهار کرد: دشمن بعثی در زمان اشغال خرمشهر استحکامات، تجهیزات و نیروی انسانی قوی بکار گرفته بود اما رزمندگان با اتکا و توکل به خدواند به پیروزی رسیدند و در این عملیات ۱۹ هزار نیرو را اسیر کردند.

وی افزود: استقامت مردم ایران در برابر ناملایمات و اقتدار ایران اسلامی در جهان ثمره جهاد و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: راز سربلندی هر فرد و جامعه ای در ارتباط گرفتن با خدواند است که این رابطه معنوی مخلوق با خالق موجب رسیدن انسان به قرب الهی و مورد توجه قرارگرفتن از سوی خداوند می شود.

وی تاکید کرد: انسان وقتی ناتوانی و عجز خود را درک کند به خدواند پناه می برد و ارتباط با خدواند انسان را از غفلت زدگی می رهاند.

وی اضافه کرد: ارتباط خالصانه با خدواند انسان را به پیروزی و سربلندی می‌رساند و به سبب این استقامت و ارتباط با خدواند از ذات اقدس الهی پاداش و نصرت می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: اقتدار ایران اسلامی و اتحاد یکپارچه جبهه مقاومت به برکت نام امام حسین (ع) و مکتب عاشوراست.

محمدسبحان حسنی با بیان اینکه ما قدردان و مدیون این مکتب هستیم، افزود: داعش و گروه های تروریستی تاب مقاومت در برابر نیروهای مجاهد ایرانی را نداشتند چرا که آنها به اهل بیت(ع) و سالار شهیدان(ع) تمسک داشتند و دشمنان از نام امام حسین (ع) هراس داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: اتحاد و اقتدار قوای مردمی بسیج و نیروهای مسلح ایران اسلامی دشمن را به زانو درآوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار