فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت: ۳۲ هکتار اراضی در منطقه روستای برم به منظور احداث گلخانه در اختیار شرکت شهرک های کشاورزی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 24 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی روز چهارشنبه در بازدید از محل اجرای این پروژه به همراه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی و رئیس اداره امور زیربنایی جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: اراضی این شهرستان برای کشت انواع محصولات کشاورزی مستعد است ولی با توجه به محدودیت منابع آبی توسعه کشت گلخانه ای باید در اولویت باشد.

وی افزود: اجرای شهرک گلخانه ای در این منطقه با همکاری شرکت شهرک های کشاورزی استان ایلام بزودی انجام می شود ، از ماموریت‌های اصلی شرکت شهرک‌های کشاورزی، ساماندهی، هدایت، حمایت و نظارت بر احداث و توسعه‌ شهرک‌ها و مجتمع‌های کشاورزی مجهز به فناوری نو با هدف تولید محصولات کشاورزی در محیط کنترل‌شده، افزایش بهره‌وری عوامل تولید، افزایش اشتغال پایدار، رونق تولید و صادرات، تسهیل و تسریع فرآیند سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و ایجاد فضای اطمینان‌بخش برای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

فرماندار ویژه دهلران ادامه داد: این طرح با توجه به اینکه اشتغالزایی بالایی دارد، موجب رونق تولید محصولات گلخانه ای در منطقه و رشد اقتصاد خانوارها خواهد شد.

صادقی ضمن تاکید جهت مطالعه دقیق این طرح و تلاش جهت تسریع در اجرای آن، صرفه جویی در مصرف آب و ایجاد یک محیط مناسب و تحت کنترل جهت رشد محصولات را از مزایای گلخانه ها عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار