مدیرکل زندان‌های ایلام از کمک چهار میلیارد ریالی خیرین در این استان برای آزادی ۶ زندانی جرایم مالی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 23 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ همت خیرین و نهادهای حمایتی مبلغ چهار میلیارد ریال برای کمک به خانواده های زندانیان نیازمند در جشن نسیم مهر جمع آوری گردید.

مدیرکل زندان های استان ایلام در این مراسم گفت: پنج انجمن حمایت از زندانیان در ایلام و شهرستان ها فعالیت دارند و سال گذشته سه هزار و ۴۱۵ بسته حمایتی در قالب سبد غذایی، اقلام بهداشتی و نوشت افزار به خانواده های زندانیان اهدا شد.

مجید احسانی افزود: با ایجاد هفت رشته شغلی برای زندانیان، زمینه اشتغال ۳۵ درصد از زندانیان فراهم شد که مجموع حقوق و دستمزد زندانیان طی یکسال گذشته مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: با کمک ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان و به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان، ۶ زندانی محکوم مالی نیازمند از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

احسانی اذعان داشت: سرکشی از خانواده های زندانیان نیازمند به همراه مسئولین و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام و تلاش شده علاوه بر حل مشکلات خانواده های زندانیان، برای توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی نیز برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود.

دادستان ایلام نیز ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه مسئولین زندان ها برای حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنان و همچنین توسعه اشتغال زندانیان و جمع آوری کمک های خیرین برای آزادی زندانیان، گفت: هیچ کسی ذاتاً مجرم نیست و شرایط مختلفی باعث می شود فردی اقدام به بزهکاری نماید.

عبدالوهاب بخشنده افزود: همه ما برای اصلاح و بازگشت سالم زندانیان به جامعه مسئول هستیم و با هدف کاهش آسیب ها به خانواده های زندانیان نیز توجه داشته باشیم.

گفتنی است در این جشن به خانواده های زندانیان بسته های معیشتی اهدا و پزشک خیر به صورت رایگان خانواده های زندانیان را ویزیت کرد و همچنین کارشناسان حقوقی نیز به آنان مشاوره حقوقی و قضایی ارائه دادند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار