مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: هم اکنون عملیات نصب ۲۰ هزار تابلو در مسیر ایلام - مهران در دست اجرا بوده که ظرف مدت یک هفته آینده به اتمام می رسد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 23 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور عصر دوشنبه در آیین آغاز بکار پروژه تکمیل و احداث سه راهی جندالله مهران با حضور وزیر کشور اظهار داشت: این‌ پروژه با حجم عملیات خاکبرداری ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، ۴۱ هزار تن آسفالت و ۳۰ دستگاه احداث ابنیه فنی در مدت ۱۸ ماه توسط شرکت پشیمن کوه ایلام اجرایی و تکمیل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روکش آسفالت راه های استان در مسیر ایلام - مهران و برعکس با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان در دست اجراست که پروژه سه راهی جندالله جزو همین پروژه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: همچنین تعریض قبل و بعد پل صلواتی نیز با هزینه ۴۰ میلیارد تومان در این مسیر در دست اقدام است.

چشمه خاور ادامه داد: هم اکنون عملیات نصب ۲۰ هزار تابلو در مسیر ایلام - مهران در دست اجرا بوده که ظرف مدت یک هفته آینده به اتمام می رسد.

وی از اجرای قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی خط کشی راه های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تقبل از ایام اربعین پیش رو در بخش های مختلف راهداری چون خط کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران پروژه ها تکمیل و پایان خواهند یافت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار