امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: در حوزه ساخت و سازهای زیرساخت های اربعین نباید معطوف به شهرستان مهران باشد بلکه باید زیرساخت های اربعین در تمام استان پراکنش یاید.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 22 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با وزیر کشور اظهار کرد: تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس برای تکمیل نیازمند به تخصیص ۲۰ میلیارد تومان است که نیازمند مساعدت از سوی مسئولان ارشد کشور است.

وی افزود: در حوزه ساخت و سازهای زیرساخت های اربعین نباید معطوف به شهرستان مهران باشد بلکه باید زیرساخت های اربعین در تمام استان پراکنش یاید.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار یاداور شد: با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین سال جاری باید مدیریت و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت بگیرد و همچنین در کنار خدمات رسانی های مرسوم به زیارت اربعین باید مقوله زیارت فرهنگی در بین زائران مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های مسیر اربعین نیازمند اقدامات جهادی است، ادامه داد: وضعیت هواپیمایی استان در حوزه های توریستی و درمانی نیازمند افزایش پرواز است در حالیکه که در این حوزه استان با مشکلات عدیده ای مواجه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: باتوجه به مشکلات معیشتی باید مسئولان تغییرات اقتصادی و معیشتی در سفره مردم ایجاد کنند تا مردم برای حضور در انتخابات انگیزه ای داشته باشند.

استاندار ایلام هم گفت: مجموعه مسئولان استان از عقلانیت کاری بالایی برخوردار هستتد و روند پیگیری و اجرای کارها در استان مطلوب است.

حسن بهرام نیا اظهار کرد: مجموعه کنش‌گران سیاسی و اجتماعی، ائمه جمعه و جماعت و اقشار مختلف مردم دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و حل مسائل و مشکلات جامعه اولویت اصلی مسئولان محسوب‌ می شود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تحول بسیار خوبی در حوزه های مختلف استان انجام شده است. افزود: همه ما مدیران و مسئولان استان با پرهیز و دوری از هرگونه حاشیه ای در صدد رفع مشکلات مردم و توسعه استان هستیم.

بهرام‌نیا تاکید کرد: در استان یک‌ وفاق و همدلی بسیار خوبی با محوریت حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام وجود دارد و همین امر روند توسعه و پیشرفت استان را سرعت بخشیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار