وزیر کشور در حاشیه کلنگ زنی احداث1088واحد مسکن ایلام؛
وزیر کشور گفت: تامین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان است که دولت به این موضوع اهتمام جدی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 22 May 2023

موفقیت در اجرای پروژه‌های مسکن ملی عزم جهادی تمامی ارگان‌ها را می‌طلبدبه گزارش تابناک ایلام؛ عملیات اجرایی ساخت هزار و ۸۸ واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور ، استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی در منطقه چغاسبز شهر ایلام (پارک کوثر) آغاز شد.

وزیر کشور روز دوشنبه در این آیین نهضت ملی مسکن را از اولویت های دولت در راستای صیانت و تحکیم‌ بنیان خانواده و جوانی جمعیت ذکر کرد و اظهار داشت: تامین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان است که دولت به این موضوع اهتمام جدی دارد.

احمد وحیدی افزود: موفقیت در اجرای پروژه‌های مسکن ملی عزم جهادی تمامی ارگان‌ها را می‌طلبد و باید تمامی دستگاه‌ها برای سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های در دست اجرا پای کار بیایند.

وی یکی از اصلی ترین موارد در احداث واحدهای مسکن ملی را توجه به کیفیت مصالح و نظارت دقیق بر فعالیت پیمانکاران برشمرد و تاکید کرد: سرعت و دقت در این موضوع باید به صورت همزمان در دستور کار باشد و در کنار این موضوع سایر امکانات زیرساختی مورد نیاز نیز جانمایی شده باشد.

وزیر کشور جوانی جمعیت را از نیازهای اصلی امروز کشور توصیف کرد و یادآور شد: همه باید به این دغدغه و سفارش رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشیم.

وحیدی اضافه کرد: امیدواریم با همراهی مردم هرچه سریع تر پروژه های مسکن ملی در اقصی نقاط کشور تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سوم خرداد را یادبود رشادت های بزرگی عنوان کرد که حماسه های فراموش نشدنی را تداعی می کند.

وزیر کشور گفت: استان غیور ایلام یکی از صحنه های شکل گیری دفاع مقدس در مقابل رژیم بعثی بود که افتخارات بزرگی در این استان شکل گرفت که‌ جای تقدیر دارد.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۸۸ واحدی شهر ایلام، بازدید از تونل یک و ۲ مسیر ایلام به مهران، کلنگ زنی سد گدارخوش، بازدید از پایانه شهید سلیمانی مهران و شرکت در نشست شورای اداری و ستاد اربعین استان در شهر مهران از برنامه های سفر وزیر کشور به ایلام خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار