وزیر کشور؛
وزیر کشور گفت: تامین آرامش خاطر و ایمنی سفر، مهم‌ترین اولویت ستاد اربعین کشور برای سال جاری است.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 22 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد وحیدی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: مرز بین‌المللی مهران اصلی‌ترین محل تردد زائران اربعین در میان سایر مرزهای تعیین شده است.

وی افزود: سال گذشته با همت مجموعه مدیریتی استان ایلام روند عزیمت و بازگشت زائران از مرز مهران بخوبی صورت گرفت که نشان دهنده مهمان نوازی و ارادت قلبی مردمان این دیار به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

وزیر کشور تاکید کرد: امسال باید همه تلاش کنیم با رفع مشکلات احتمالی زمینه آرامش خاطر و سفر ایمن و با کمترین دغدغه را برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم آوریم.

وحیدی همچنین با اشاره به برنامه های سفر خود به ایلام تاکید کرد: بازدید از چندین پروژه در دست اجرا و کلنگ زنی سد در این سفر انجام خواهد گرفت و تلاش می شود با هم افزایی سایر دستگاه ها مشکلات و موانع پیش روی اجرای پروژه ها برطرف شود.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۸۸ واحدی شهر ایلام، بازدید از تونل یک و ۲ مسیر ایلام به مهران، کلنگ زنی سد گدارخوش، بازدید از پایانه شهید سلیمانی مهران و شرکت در نشست شورای اداری و ستاد اربعین استان در شهر مهران از برنامه های سفر وزیر کشور به ایلام خواهد بود./م

برچسب ها: وزیر کشور ، اربعین 1402
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار