مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از اعمال پاداش‌ مشترکان صرفه‌جو از اول خردادماه خبر داد و گفت: کشاورزانی که چاه‌های کشاورزی را به مدت پنج ساعت مدیریت بار داشته باشند از ۱۹ ساعت برق رایگان در ماه بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 21 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری اظهار کرد: اگر مشترکان در حوزه خانگی تا نیم برابر الگوی مصرف، یک برابر الگوی مصرف و پله های بعدی (یک و نیم، ۲ و ۲ و نیم برابر الگوی مصرف) کاهش مصرف برق را داشته باشند به ازای هرکیلو وات ساعت تا ۲ هزار تومان که ۲۰ برابر قیمت فروش انرژی است، پاداش دریافت می کنند.

وی افزود: در بخش صنعت نیز هر کدام از صنایع و شهرک های صنعتی به جای تعطیلات روز جمعه یا ایام پایان هفته که بتوانند در بازه غیر تعطیل هفته به میزان ۱۲ ساعت با ما همکاری داشته باشند، مشوق های خاصی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: کشاورزانی که چاه‌های کشاورزی را به مدت پنج ساعت مدیریت بار مصرف داشته باشند ، از ۱۹ ساعت برق رایگان در ماه بهره‌مند می‌شوند.

به گفته ناصری، بر اساس مصوبه هیات وزیران دستگاه های اجرایی و دولتی استان موظف هستند با تغییر در ساعات کاری فصل گرم سال ۳۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: برای همه ادارات کنتور هوشمند نصب شده و دستگاه های اجرایی استان توسط اکیپ های بازرسی پایش خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ابراز امیدواری کرد: که مشترکان بخش‌های خانگی، صنعت و کشاورزی با رعایت الگو و مدیریت مصرف در پایداری شبکه برق این شرکت را در فصل گرم سال همراهی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار