جیمی فاکس ۲ دختر به نام های کورین و آنلیز از روابط سابق خود، با حسابداری به نام کانی کلاین و یک مشاور ازدواج و خانواده به نام کریستین گرانیس دارد. فاکس به عنوان یک پدر مجرد بزرگ کردن دختران خود را به تنهایی برعهده داشته و به گفته ی خودش علیرغم مشغله های حرفه ای فراوانش همواره سعی کرده فرزندانش را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 22 May 2023

امروزه مادران مجرد بیشتری را می بینیم که فرزندان خود را به تنهایی بزرگ می کنند، اما دیدن پدران مجردی که این نقش را به تنهایی برعهده گرفته باشند هنوز چندان رایج نیست. با این حال تعداد مردانی که این مسئولیت را به طور کامل به عهده بگیرند و در بزرگ کردن فرزندان خود نقش فعال داشته باشند، در حال افزایش است.

کالین فارل

کالین فارل

کالین فارل ۲ پسر به نام های هنری و جیمز دارد که مسئولیت بزرگ کردن آن ها را به تنهایی برعهده داشته است. جیمز حاصل رابطه ی نافرجام فارل با مدلی به نام کیم بردنیو است. فارل بعداً از بازیگری لهستانی به نام آلیسیا باکلدا کرس، صاحب پسر دوم خود هنری شد، اما این رابطه ی او هم پس از مدتی به جدایی انجامید.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج

وستون پسر نیکلاس کیج در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد. کمی پس از تولد وستون، رابطه ی کیج و مادر او، مدلی به نام کریستینا فولتن به پایان رسید. کیج بر اساس توافقی که با فولتن کرد، در ازای گرفتن حضانت پسرشان، برای او خانه ای در محله ی هالیوود خریداری کرد. وستون حالا به عنوان موزیسین مشغول کار است و تجربه هایی هم در زمینه ی بازیگری داشته است.

 

لیام نیسون

لیام نیسون

در سال ۲۰۰۹ همسر لیام نیسون، ناتاشا ریچاردسون بر اثر جراحات ناشی از وقوع سانحه ای در حین اسکی جان خود را از دست داد و مسئولیت بزرگ کردن پسران شان، دنیل و مایکل که آن زمان ۱۲ و ۱۳ ساله بودند برعهده ی نیسون قرار گرفت. پس از این تراژدی، نیسون دیگر هرگز ازدواج نکرد و خود را وقف پرورش فرزندانش کرد.


جورج لوکاس

جورج لوکاس

جورج لوکاس خالق دنیای «جنگ ستارگان» ۳ فرزندخوانده دارد که مسئولیت بزرگ کردن آن ها را به تنهایی برعهده داشته است. او ابتدا به همراه همسر سابقش سرپرستی دختری به نام آماندا را برعهده گرفت که پس از جدایی او و همسرش، سرپرستی آماندا برعهده ی لوکاس باقی ماند. پس از آن لوکاس سرپرستی یک دختر دیگر به نام کیتی و پسری به نام جت را برعهده گرفت. لوکاس در سال ۲۰۱۳ با ملودی هابسون، مدیر شرکت انیمیشن سازی دریم ورکس ازدواج کرد و آن ها صاحب یک دختر شدند.

نورمن ریداس

نورمن ریداس

نورمن ریداس برای مدتی مسئولیت بزرگ کردن پسرش، مینگس را به تنهایی برعهده داشت. مادر مینگس سوپرمدلی به نام هلنا کریستنسن است که رابطه ی ریداس با او پس از حدود ۵ سال به پایان رسید. با این حال، آن ها حضانت پسر خود را به طور مشترک برعهده گرفتند و مینگس در ابتدا پیش پدرش زندگی می کرد. او حالا ۲۰ ساله است. ریداس از سال ۲۰۱۶ با دایان کروگر، بازیگر هالیوود در رابطه عاشقانه است و این زوج صاحب یک دختر شده اند.

 

آل پاچینو

آل پاچینو

آل پاچینو علیرغم آنکه هرگز ازدواج نکرده اما ۳ فرزند دارد. بزرگ ترین دخترش جولیا که حاصل رابطه ی نافرجام او با یک استاد بازیگری به نام جان ترنت است در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمد. پاچینو در سال ۲۰۰۱ از بازیگری به نام بورلی دی آنجلو صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام های اولیویا و آنتون شد. این زوج پس از چند سال راه خود را از یکدیگر جدا کردند اما حضانت فرزندان شان را به طور مشترک برعهده گرفتند، امری که این امکان را به آن ها می داد تا با هم پدر و هم مادر خود به یک اندازه وقت بگذرانند.

 

پیرس برازنان

پیرس برازنان

پیرس برازنان پس از ازدواج با بازیگری به نام کساندرا هریس، به همراه او سرپرستی دختری به نام شارلوت و پسری به نام کریس را برعهده گرفت. این زوج ۳ سال بعد صاحب پسری به نام شان نیز شدند. با این حال، در سال ۱۹۹۱ سرطان جان هریس را گرفت و از آن زمان برازنان خود را وقف بزرگ کردن فرزندان شان کرد. دست سرنوشت اما در سال ۱۹۹۴ برازنان را با روزنامه نگاری به کیلی شی اسمیت آشنا کرد و آن ها در سال ۲۰۰۱ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج بعداً صاحب ۲ پسر شدند.

 

لنی کراویتز

لنی کراویتز

لنی کراویتز پس از جدایی از همسر خود لیزا بونت در سال ۱۹۹۳ مسئولیت بزرگ کردن دخترشان زویی را به تنهایی برعهده گرفت. گرچه کراویتز و بونت حضانت فرزندشان را به طور مشترک برعهده گرفته بودند، زویی پس از رسیدن به ۱۱ سالگی خود تصمیم گرفت به طور تمام وقت با پدرش زندگی کند. زویی کراویتز خود حالا بازیگر مشهوری شده است.

جیمی فاکس

جیمی فاکس

جیمی فاکس ۲ دختر به نام های کورین و آنلیز از روابط سابق خود، با حسابداری به نام کانی کلاین و یک مشاور ازدواج و خانواده به نام کریستین گرانیس دارد. فاکس به عنوان یک پدر مجرد بزرگ کردن دختران خود را به تنهایی برعهده داشته و به گفته ی خودش علیرغم مشغله های حرفه ای فراوانش همواره سعی کرده فرزندانش را در اولویت قرار دهد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو فرزندان زیادی دارد. او در سال ۲۰۱۰ صاحب اولین فرزند خود کریستیانو جونیور شد که از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمد. رونالدو پسر خود را به تنهایی بزرگ می کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ با جورجینا رودریگز آشنا شد. این فوتبالیست پرتغالی چند ماه پس از آغاز رابطه عاشقانه اش با رودریگز، صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام ایوا و ماتئو شد که آن ها هم از طریق رحم اجاره ای متولد شدند. رونالدو و رودریگز در همان سال ۲۰۱۷ صاحب اولین فرزند مشترک خود، دختری به نام آلانا مارتینا شدند. رودریگز بار دیگر در سال ۲۰۲۱ یک دختر و پسر دوقلو از رونالدو باردار شد اما در سال ۲۰۲۲ هنگام تولد دوقلوها نوزاد پسر مرده به دنیا آمد و تنها نوزاد دختر باقی ماند که نامش را بلا گذاشتند./ح

منبع: روزیاتو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار