امام جمعه ایلام در دیدار با مردم دره شهر :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه کارهای بزرگی در دولت سیزدهم رقم خورده است، گفت: اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی انجام شده که امید است که آثار و برکات این کارها را در سفره و معیشت مردم مشاهده کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ 20 May 2023

مردم دره شهر در اتفاقات اخیر  ولایت مداری خود را نشان دادندبه گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در جمع مردم شهرستان دره شهر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در دنیای مادی گرا و دین ستیز امروز، پرچم فطرت انسانی را برافراشت و با زنده کردن فطرت پاک انسانی با استقبال جهانی مواجه شد ، دشمنان و نظام استکباری که زنده کردن آموزه های الهی و انسانی را به نفع خود نمی بینند، درصدد خاموش کردن نور انقلاب اسلامی با هجمه های سخت و نرم هستند.

وی افزود: شرایطی که در آن قرار داریم یک موقعیت استثنایی در طول تاریخ اسلام است که حکومت اسلامی تشکیل و تداوم داشته و دنبال اجرای احکام الهی است، یک نمونه آن سرود سلام فرمانده بود که بازخورد جهانی پیدا کرد، چرا که فطرت پاک انسانیت را بیان می کرد، ولی دشمنان نظام و استکبار جهانی هجمه های بسیاری به این سرود به عنوان نرم افزار انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ کشور، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور در آب های بین‌المللی به سفر دور دنیا رفت و این اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی را با وجود همه سنگ اندازی های دشمنان و نظام استکبار جهانی رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: اولین منادی حرف مردم برای برطرف کردن فقر و محرومیت، مقام معظم رهبری است و شعاری که به عنوان شعار سال انتخاب فرمودند، مهار تورم و رشد تولید است و اگر این مطالبه به حق رهبری در جامعه تحقق پیدا کند، بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود.

وی اضافه کرد: باید در این شرایط مراقب باشیم دینمان را به دنیا نفروشیم تا دچار خسران اخروی نشویم ، چراکه نمونه های آن در تاریخ اسلام بسیار زیاد است که از ولایت و نظام اسلامی جدا و امروز در فلاکت و حقارت زندگی سیاه خود را سپری می کنند.

امام جمعه ایلام با گرامیداشت سوم خرداد، روز فتح خرمشهر گفت: این روز نقطه عطفی در تاریخ ماست ، قدرت رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر در سطح جهانی به نمایش درآمده و انقلاب ما بازخورد جهانی پیدا کرد و ملیت های مختلف یا زبان های مختلف را متوجه خود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار دره شهر در اغتشاشات اخیر به چهره واقعی استکبار پی بردند، بیان کرد: مردم دره شهر ثابت کردند ولایت مدار هستند و تحریک دشمنان نتوانست شما را در برابر نظام و انقلاب قرار دهد و آنچه دشمن برنامه ریزی کرده بود نقش بر آب شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار