آیت الله نوری همدانی گفت: هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی‌دانم.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 19 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی مردم ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی‌دانم.

وی درباره وضعیت حجاب نیز افزود: حکم وجوب حجاب مشخص است، منتهی در برخورد با منکر بی‌حجابی باید دقت شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم، اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و ادارات به شکل دیگری باشد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه تصریح کرد: تذکر حجاب در جامعه با حفظ مراتب لازم و ضروری است، ولی مسئولان باید هر کاری را اول از خودشان شروع کنند مردم ایران مردمی متدین و وفادار این انقلاب هستند که هزاران شهید برای برپایی آن داده‌اند، همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند. همین مردم بودند که تا به امروز از این نظام حمایت کردند و همه سختی‌ها را پشت سر گذاشتند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: مسئولان قدر این مردم را بدانند و با دل و جان به ملت خدمت کنند و در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب کوشش کنند و در نگهداری این انقلاب تلاش کنند. امروز دنیای استکبار یکپارچه علیه ملت ایران است و به هر شکل می‌خواهد به انقلاب و مردم ضربه بزند که ان‌شا‌الله با هوشیاری مردم و عمل به وظیفه مسئولان تمام توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران دولت افراد متدینی هستند و مشغول خدمت‌رسانی اند شکی نداریم ما هم برای هر مسئولی که به کشور خدمت کند دعا می‌کنیم، ولی همه این‌ها باید در زندگی مردم اثر‌گذار باشد.

منبع: شفقنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار