سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، برای رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شده است
کد خبر: ۱۱۰۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 17 May 2023

 پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، برای رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شده است.

 
وی افزود: همچنین این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته، در هیأت انتظامی رسیدگی خواهد شد.  
 

پاک آیین تصریح کرد: اگر در جریان رسیدگی انتظامی، تخلف این پزشک مبنی بر خودداری از پذیرش بیمار اثبات شود، ضمانت اجرای قانونی خاص خود را خواهد داشت. همچنین اگر اقدام وی  با یکی از عناوین مجرمانه تطبیق یابد، پرونده به مرجع ذیصلاح قضایی ارسال می شود.

دیده‌بان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نفیسه جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بازی کردن با آبروی یک پزشک فوق تخصص پیوند دست که تا کنون خدمات زیادی به مردم داشته کار درستی نیست، چرا واقعا از موضوع حجاب به عنوان یک ابزار استفاده داره می شه و فاصله اجتماعی میان مردم دامن زده می شه|، من خودم یک محجبه ام و دوستانم هم همین طور، تا حالا چندین نویت برای درمان به مطب این دکتر مراجعه کردیم و هیچ گونه رفتار خارج از اخلاق مداری ندیدیم...
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
چرت نگو....حتما یه چیزی بوده....شما نمیخواد وکیل مدافع بشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار