مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مداخله دادستان ایلام در یک پرونده ی قضایی باعث شد که یک خانواده از افسردگی حاد نجات پیدا کرده و زندگی آنها سامان بگیرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 16 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری در شرح این ماجرا اظهار داشت: در نوروز امسال یکی از دختران مددجوی مورد حمایت کمیته امداد ایلام پس از حضور در یکی از مراکز و کلینیک های مشاوره ای کمیته امداد در ایلام به علت افسردگی حاد در آستانه اقدام به خودکشی قرار دارد و پدر وی نیز در در زندان است.

وی افزود: به منظور نجات این دختر و خانواده اش با دادستان ایلام مکاتبه و این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که در نهایت با مداخله دادستان ایلام و دستور آزادی این زندانی خانواده اش به سامان رسیده و دخترش نیز با رهایی از موقعیت خودکشی هم اکنون در آستانه ازدواج قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در همین ارتباط سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در آنامه ای خطاب به دادستان کل کشور آورده است:
«یکی از دختران مورد حمایت کمیته امداد امام در ایلام با شرح بالینی اقدام به خودکشی بعنوان مراجعه حاد و اورژانسی به کلینک مشاوره امداد ایلام ارجاع می گردد.

با مسئله یابی توسط مشاور کلینیک، مشخص گردید که علت اصلی این اقدام دل تنگی و وابستگی ایشان به پدر بوده که پدرش به دلیل جرم سنگین به تحمل ۲۹ سال حبس محکوم شده است و حسب اطلاع واصله چنانچه زندانی کمتر از ۲/۵ سال حبس کشیده باشد نمی تواند از خدمات مرخصی استفاده نمایند.

لذا مکاتبه ای از سوی امداد ایلام با دادستان محترم مرکز استان ایلام انجام و با مرخصی پدر در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با پابند الکترونیکی موافقت می‌شود.

پیرو این اقدام ارزشمند در حال حاضر شرایط روحی و روانی دختر تا حدود زیادی بهبود یافته و در شرف سنت حسنه ازدواج قرار گرفته است.
لذا از عنایات دادستان محترم و انقلابی ایلام و حضرتعالی که این سنت حسنه را در پیوند با امداد پایه گذاری نموده اید صمیمانه سپاسگزارم.»/ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار