فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران از تزریق ۳۰میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 15 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی در نشست شورای اداری دهلران به دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره و افزود: در این سفر علاوه بر گره گشایی از مشکلات چندین ساله برخی پروژه‌ها با تزریق اعتبارات مشکلات پروژه‌ها حل شد.

وی به پروژه ایستگاه برتش اشاره و افزود: با بازدید استاندار و دستور وی ۳۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد تا فاز اول آن در سطح هزار هکتار با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر و البته نقش موثر در تولید و اقتصاد تا حداقل پایان سال حل و فصل و بهره برداری شود.

وی، کلنگ زنی ۶۵۰ واحد مسکن نهضت ملی در شهرستان را از دیگر دستاوردهای این سفر در راستای رفع مشکلات مسکن در شهرستان بر شمرد و افزود: در ۴۳ هکتار زمین ۶۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در دهلران ساخته و معماری ایرانی واسلامی در طرح لحاط شده و از این طریق ۲۰۰ میلیارد تومان وارد شهرستان می‌شود.

فرماندار ویژه دهلران به تزریق ۷ میلیارد تومان اعتبار برای از سرگیری عملیات اجرایی مصلای دهلران در این سفر خبرداد و اظهار کرد: از مسئولیت‌ها نفت ۵ میلیارد و سایر اعتبارات ۲ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی آن هزینه می‌شود.

وی از تزریق ۳۰ میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه‌های آبگرم هم خبرداد و افزود: طبق زمانبندی طرح ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد و مطالبه جدی و مهم این شهرستان پس از سال‌ها محقق می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار