امام‌جمعه چرداول:
امام‌جمعه چرداول گفت: در حالی به سالروز خروج آمریکا از برجام نزدیک می‌شویم که ایران قوی، همچنان راه خود را مقتدرانه پیش می‌برد وهیچ مانعی ازسوی دشمنان نتوانست ایران راازپیشرفت بازدارد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 14 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام قنبربیگی امام جمعه چرداول در خطبه های  نماز جمعه این هفته اظهار داشت : خروج آمریکا از برجام، موجب فشار اقتصادی بر مردم شد؛ اما ایران به پشتوانه رهبری مدبرش با استقامت بی نظیر مردمش، فشار حداکثری آمریکا بعد از  خروج از برجام  را با مقاومت حداکثری و تا حدی تهاجم مدبرانه پاسخ داد.

 حجت الاسلام قنبربیگی افزود: خروج آمریکا از برجام، نتوانست مانع پیشرفت برنامه های هسته ای ایران شود؛ بلکه موقعیت منطقه ای و نظامی ایران تقویت شد و ایران قوی و انقلابی با مقاومتش و لبیک به مقتدا و رهبرش، راه خود را همچنان ادامه خواهد داد.

وی‌گفت: این خروج تنها تصمیم ترامپ نبود و نباید آن را یک تصمیم شخصی دانست بلکه در اصل بدنه آمریکا این تصمیم و عهد شکنی را انجام داد.

او در ادامه خطبه ها افزود: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و اثبات اقتدار مقاومت، نشان داد که کشورهای دیگر می‌توانند با الگوپذیری از ایران، کشوری مقتدر و مستقل داشته باشند.

امام جمعه چرداول به روابط ایران باکشورهای دنیاالخصوص کشورهای همسایه اشاره کرد وگفت : امروز روابط  ایران با کشورها برپایه احترام به استقلال کشورها می باشد در حالی که نگاه آمریکا استمثار و استعمارکشورهاست است.

امام جمعه چرداول با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به جامعه در حفاظت وحراست ازمحیط زیست و منابع طبیعی گفت؛ رسانه باید برای جلوگیری ازآتش سوزی وتخریب منابع طبیعی ومحیط زیست درشهرستان نقش فعالتروپررنگ تری داشته باشند

وی افزود: ستاد بحران شهرستان چرداول باید ضمن هماهنگی لازم بادستگاهای عضو ستاد وهمچنین نیروهای بسیج وسازمانهای مردم نهاد برای مقابله با هرگونه آتش سوزی احتمالی هماهنگ و در آمادگی کامل باشند.

امام جمعه چرداول درخصوص ارتقا آسمان اباد به بخش ضمن تبریک به مردم عزیز این دیارگفت: دربحث ارتقاء آسمان آباد به بخش که عده ای می خواهند بنام خود منصوب کنند وتلاش دیگران را به پای خود بنویسند چنین چیزی منصفانه نیست و امروز بخش شدن آسمان نتیجه تلاش مجموعه ای ازمدیران و کسانی بوده که برای ارتقاء این دهستان زحمت کشیده اند.

امام جمعه چرداول افزود: اینکه کسی یاکسانی مدعی عملی کردن مصوبه بخش شدن آسمان آباد بوده اند وبنام خود مصادره کنند مقبول افکار عمونی نیست و همگی شاهدیم که ارتقاء این دهستان ازسال ۹۳ کلید خورده و نمایندگان فعلی و ادوار گذشته، فرمانداران، امامان جمعه، افرادگمنام، دهیاران، شوراها و معتمدین و بزرگان نقش اساسی  داشته اند.

او در بخش دیگری از سخنانش پیشاپیش شهادت امام صادق(ع) را تسلیت گفت و در مورد زندگی نامه ایشان و رفتار و منش این امام(ع) به مواردی اشاره کرد و گفت: توصیه امام صادق (ع)‌ رعایت تقوا، نیکی و احسان کردن به جسم و جان خود است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار