مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام؛
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد : تاکنون بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 12 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛  طاهری افزود : در سال گذشته ۵۴ درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده به نیازمندان استان در بخش های حمایتی و درمانی و همچنین ۳۶ درصد از این میزان اعتبار در زمینه های اشتغال آفرینی و ۱۰ درصد نیز در زمینه کمک به خرید و تأمین مسکن نیازمندان استان هزینه شده است.

 وی گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ایلام از ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار ، ۲۲ هزار سالمند، ۱۷۰۰ بیمار زمین گیر و ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند حمایت می کند.

طاهری ادامه داد : بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت در پرداخت این تسهیلات قرض الحسنه با نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی در ایلام همکاری دارند.

وی مطرح کرد : در ۵ سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان از این تسهیلات برخوردار شده اند.

طاهری گفت :  تاکنون بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان از سوی خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری شده است، افزود: از افراد نیکوکار با تمکن مالی دعوت می کنیم که با سپرده گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان همراهی نمایند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار