استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: افق های روشنی پیش روی استان ایلام وجود دارد که این افق ها در سایه همدلی و همراهی مردم مصداق پیدا می کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 10 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: عنصر قدرت ما شهدا بودند ، شهدای والامقام همه‌ چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از نظام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی یادآور شد: امروز اقتدار ایران اسلامی در همه زمینه ها از جمله علوم دریایی، فضایی، بنیادی و دفاعی و سایر عرصه ها مرهون خون پاک ایثارگران ست.

استاندار ایلام افزود: یکی از مولفه های قدرت امنیت است و انجام همه امور اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سایر حوزه ها مستلزم داشتن پیوست امنیتی است ، این امنیت با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی و سربازان ولایت حاصل می شود.

بهرام نیا با بیان اینکه ایلام کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی است، گفت: استان ایلام افتخار خادمی زوار اربعین و عتبات عالیات را دارد.

وی ادامه داد: دشمن در جریان اغتشاشات سال گذشته بسیار تلاش کرد با تکیه بر قومیت گرایی مردم استان را در مقابل نظام قرار دهد اما با نه بزرگ مردم استان، نقشه شوم و مهندسی شده دشمن خنثی شد.

استاندار ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی امنیت، آسایش ، رفاه مردم و زوار اربعین حسینی را سرلوحه کار خود قرار داد و همین امر موجب جلب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری اربعین حسینی در سال جاری شد.

وی تصریح کرد: افق های روشنی پیش روی استان ایلام وجود دارد که این افق ها در سایه همدلی و همراهی مردم مصداق پیدا می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار