مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۴۹۴ نفر در این استان تاکنون در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت متقاضی دریافت مسکن شده و مدارک آنها تایید شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 09 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی  اظهار داشت: اولویت دریافت زمین یا منزل مسکونی طرح ملی نهضت مسکن با سرپرستان دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: تامین مسکن از مهمترین و اصلی ترین نیازهای اولیه خانواده های دارای فرزند بیشتر است و طرح ملی نهضت مسکن یکی از بهترین گزینه ها برای تامین این نیاز اساسی خانواده های دارای فرزند کوچک است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص ثبت نام خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در طرح ملی نهضت مسکن اظهار کرد: تاکنون ۴۹۴ مورد برای این نهضت در قالب قانون جوانی جمعیت تایید و متقاضی دریافت زمین یا مسکن در طرح نهضت ملی مسکن شده اند.

دوستی یادآور شد: اولویت واگذاری زمین یا منزل مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن با خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر است و در این طرح داشتن منزل مسکونی یا فقدان آن ملاک نیست و تمامی سرپرستان خانوار دارای سه فرزند و بیشتر امکان ثبت نام در این طرح را دارند.

وی اضافه کرد: مسکن یا زمین به سرپرستانی تعلق می گیرد که فرزند آخر آنها متولد ۲۳ آبان ۱۴۰۱ به بعد باشد و بعد از واریز آورده مورد نظر زودتر از دیگر متقاضیان صاحب ملک خواهند شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام زمین در شهرستان های مهران و دهلران واگذار می شود اما در سایر شهرستان ها به علت کمبود زمین، به متقاضیان منزل مسکونی بعد از ساخت و تکمیل داده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار