این روزها قیمت و اجاره مسکن حسابی داغ شده و با افزایش خیره کننده و سر به فلک کشیده اجاره ها مستأجران را نقره داغ کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 07 May 2023

تابناک ایلام :: گرانی و تورم دیگر موضوعی عادی شده و مردم آن را پذیرفته و ریشه آن را به دلار و مافیا و تحریم ربط و آن را جنبه ای عمومی و مشکلی کشوری قلمداد می کنند؛ اما برخی گرانیها منطقه ای بوده و ربطی به موارد فوق ندارد و فقط با مدیریت و نظارت صحیح و دقیق مسئولان و متولیان امر می توان آنها را تا حدودی کنترل و سامان بخشید.

دستمزدها و اجاره بهاها از آن دست مواردی هستند که تقریبا ارتباطی به دلار و تحریم و مافیا نداشته و در هر منطقه با توجه به سطح درآمدها می توان آنها را تعیین و ساماندهی کرد.

این روزها قیمت و اجاره مسکن حسابی داغ شده و با افزایش خیره کننده و سر به فلک کشیده اجاره ها مستأجران را نقره داغ کرده است.

رقم های نجومی و باورنکردنی اجاره مسکن در شهرستانهای کم برخوردار و فاقد درآمد مستأجران را مستاصل و ناتوان در تهیه سرپناه کرده است.

روند در پیش گرفته شده حکایت از بساط چادر نشینی و حاشیه نشینی شهرها را دارد که اگر چاره اندیشی نشود ناهنجاریهای اجتماعی را قطعا را در پی خواهد داشت.

استاندار ، فرمانداران و ائمه جمعه باید دست به کار شده و با تشکیل کمیته های لازم به بحث اجاره مسکن ورود و آن را ساماندهی کنند.

آقایان مسئول این دیگر موضوعی نیست که ارتباط به اعتبار و بودجه داشته باشد و آن را توجیه و پشت گوش انداخت بلکه با مدیریت صحیح و کارشناسی شده می توان بر این مشکل فائق و مردم بی سرپناه را از این درد استخوان سوز نجات داد./م

برچسب ها: اجاره بها ، درد مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار