معاون هماهنگی واموراقتصادی وزارت کشور درسفربه شهرستان چرداول به همراه معاون اقتصادی استانداری وفرماندارشهرستان ازکارخانه‌کوشاب غرب وفولادگسترآتنابازدیدنمودند
کد خبر: ۱۱۰۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 07 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای  وزارت کشور به اتفاق دکتر عباسی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام محمدی فرماندارچرداول در ادامه برنامه های خود در استان ایلام از شرکت های فولاد گستر آتنا و شرکت کوشا غرب ایلام واقع در شهرک صنعتی شباب بازدید و در جریان فعالیت این شرکت ها قرار گرفت.

شرکت فولا گستر آتنا (FGA) در سال ۱۳۸۷  با هدف ساخت مقاطع فولادی توخالی سازه ای (HSS) به شیوه نورد سرد و با جوش الکتریکی ERW  تاسیس شده و به منظور تامین نیاز بازار، مقاطع HSS را باکیفیت عالی در سایز های متنوع و قُطرهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می کند. گستره محصولات آتنا شامل لوله و پروفیل های صنعتی HSS در اشکال و ابعاد مختلف ، پاسخگوی نیاز پروژه های ساختمانی، صنعتی و مکانیکی نظیر اسکلت های ساختمانی ، پل سازی ، پالایشگاهها و سکو های نفتی، لوله های انتقال آب و غیره می باشد.

شرکت کوشاب غرب ایلام نیز بعنوان دیگر شرکت مورد بازدید معاون وزیر کشور و معاون استاندار ایلام به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع آبمیوه ، ماءالشعیر ، نوشیدنی و . . . در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر  متر مربع با هدف تولید نوشیدنی های سالم و رقابت پذیر با تجربه‌ لازم در استان ایلام ناحیه‌ی صنعتی سرابله تاسیس شد. شرکت Hysense فعالیت خود را در راستای تولید ماءالشعیر ، آبمیوه ، نوشابه و نوشابه انرژی‌زا به صورت تخصصی تحت لیسانس آلمان در بسته بندی بطری (PET)، شیشه (GLASS) و قوطی (CAN) آغاز و با خرید و نصب بهترین تکنولوژی های روز دنیا از شرکت‌ آلمانی (Krones Vipoll) همراه با نصب پیشرفته ترین سیستم های مدیریت کیفیت به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی ، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف کنندگان ، عملاً به بعنوان یکی معدود تولید کنندگان این صنعت فعالیت خود را آغاز کرد.

IMG_20230504_075702_140

۰IMG_20230504_075656_740.IMG_20230504_075654_217.IMG_20230504_075638_132

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار