معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۱۹۸ پروژه عمرانی و زیرساختی حوزه اربعین در سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور (منتاک) تعریف شده و در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 17 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید هژبری  اظهار داشت: چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در مجموع برای تکمیل این پروژه ها مورد نیاز است.

وی افزود: ۳۳ پروژه از این تعداد به عنوان طرح های شاخص در بخش های عمرانی ، احداثی ، زیرساختی ، خدماتی ، فرهنگی ، ایمنی و امنیتی شناخته شده و برآورد اعتبار کلی برای اجرای آنها سه هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان است.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ۶ پروژه از این تعداد در حوزه عمرانی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان قرار داشته و هم اکنون نیز ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

هژبری تاکید کرد: ۲ پروژه در حوزه امنیت و حمل و نقل هوایی شامل انسداد نوار مرزی مهران و احداث و بهسازی فرودگاه ایلام است که ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل آنها نیاز است.

وی طرح های فرهنگی حوزه اربعین استان ایلام را یک پروژه شامل تعمیر و تجهیز مساجد و اماکن مذهبی برشمرد و اضافه کرد: ۲۵ میلیارد تومان باید در این بخش هزینه شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به برنامه تدوین شده برای توسعه پارکینگ ها گفت: توسعه پارکینگ های شهر مهران و محصور کردن پارکینگ اربعین به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار