استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بیان داشت : بافت مرکز شهر ایلام یک بافت فرسوده و قدیمی است و برای تغییر این بافت نیازمند همه تعامل مدیران است و تسهیلات لازم از جمله در شهرستان ها برای این امر ۳۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 13 April 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود : مردم استان از این فرصت استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین برای بهره مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند.

وی گفت : در راستای کاهش هزینه ها لازم است که زمین های مسکن ملی از زیرساخت های لازم بهره مند شوند و دستگاه های مربوطه در زمینه تامین زیرساخت های لازم پای کار باشند و موجب سهولت در اجرای روند پروژه های این طرح در استان باشند

استاندار ایلام ادامه داد : در حال حاضر حدود ۹۰۳ هکتار زمین برای ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در استان نیاز است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : مدیران ما مدیران دغدغه مندی هستند که امید است در زمینه تامین زمین برای واحدهای مسکونی همه پای کار باشند.

وی گفت : صدور پروانه ساختمانی یک موضوع مهم است که شهرداری در این حوزه خوب عمل کرده اند و قابل تقدیر است امید است این همکاری بیشتر گذشته باشد.

بهرام نیا مطرح کرد : مشارکت جمعی همه نهادها و دستگاه های اجرایی به صورت یک زنجیره هماهنگ در راستای طرح ملی نهضت مسکن لازم و ضروری است..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار