استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : با رایزنی‌هایی که معاون اجرایی رئیس‌جمهور انجام شد، چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل تونل کبیرکوه آبدانان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 03 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در جریان سفر به شهرستان های بدره، دره شهر و آبدانان و بازدید و پایش محورهای مواصلاتی این شهرستان ها در سیزدهم فروردین، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تونل کبیرکوه شتاب می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به سفر چند ماه گذشته به شهرستان آبدانان و دره شهر، از محور تونل کبیرکوه به سمت شهرستان آبدانان بازدید شد که متاسفانه پیشرفت فیزیکی در قسمت انتهایی این تونل به سمت آبدانان متوقف شده بود.

استاندار ایلام افزود: سه هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبار در قالب ماده ۵۶ است و خوشبختانه قبل از پایان سال ۱۴۰۱ به حساب بانک ملی استان واریز شد و بعد از تعطیلات رسمی نوروز، در وجه اداره کل راه شهرسازی استان برای پرداخت به پیمانکاران مربوطه واریز می‌شود.

بهرام‌نیا عنوان کرد: یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز از محل متمم دوم سفر ریاست جمهوری به استان برای تونل اختصاص داده شده است که در سال جاری، بخشی از این اعتبار تخصیص خواهد یافت و امید است سرعتی در روند اجرایی این پروژه حاصل شود.

استاندار ایلام گفت: امید است با تزریق اعتبارات و تلاش پیمانکار مربوطه و با قول مساعد ایشان، این پروژه قبل از دهه مبارک فجر سال جاری آماده شود، البته تلاش می‌شود که اعتبارات به موقع به این پروژه تزریق شده و قول پیمانکار به سرانجام برسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار