مدیرکل منابع طبیعی ایلام؛
مدیرکل منابع طبیعی ایلام بیان داشت : نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی با اقدامات به موقع از هر گونه سوء استفاده افراد فرصت طلب به این عرصه ها جلوگیری کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 01 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ پیرزادیان گفت  : هر فرد وظیفه دارد تا به منظور حفظ حیات همه موجودات زنده به ویژه جامعه بشری نسبت به حفاظت و حراست از جنگل ها و مراتع تلاش کند.

وی هدف از آمادگی و گشت زنی مداوم اکیپ های حفاظت منابع طبیعی در روز سیزده بدر سالجاری را پیشگیری از هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و همچنین جلوگیری، کنترل و اطفاء حریق های احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی مناطق حساس ۱۲ شهرستان ایلام اعلام کرد.

 پیرزادیان مطرح کرد : مردم در روز طبیعت با حفظ بهداشت عرصه های جنگلی و مرتعی از رها کردن هرگونه زباله، قطع سرشاخه‌ درختان و یا بوته ها و همچنین روشن کردن آتش در نزدیکی آن ها به شدت اجتناب کنند.

وی ادامه داد : توسط اداره کل منابع طبیعی وابخیزداری استان ایلام در سنوات گذشته تعداد ۱۲ پارک جنگلی در شهرستان‌های تابعه احداث و زیر ساخت‌های گردشگری در سطح پارکها ایجاد شده است تاکید و توصیه می گردد مردم طبیعت دوست و گردشگران حتی المقدور از پارک‌های جنگلی طبیعی ودست کاشت موجود بهره برداری نمایند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار