امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : زمینه سازی برای رشد تولید، شاخص ارزیابی خوبی برای مدیران است.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 31 March 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار گفت : برای مهار تورم و رشد و تولید و پیروزی بر دشمن در جنگ اقتصادی لازم است از ظرفیت فراوان و متنوعی که استان دارد به خوبی استفاده شود.

وی از همه کارآفرینان و سرمایه گذاران در داخل و خارج از کشور برای سرمایه گذاری، تولید و اشتغالزایی در استان دعوت کرد و افزود: از حضور سرمایه گذران در استان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال و کمک به مردم برای اشتغالزیی و رشد تولید با آغوش باز استقبال و حمایت می کنیم.

امام جمعه ایلام اظهار داشت : پس از گذشت چند ماه از مدیریت یک فرد به راحتی می توان شایستگان خدمت را از غیر آن با داشتن یا نداشتن روحیه کار جهادی، تشخیص داد.

 وی مطرح کرد : جمهوری اسلامی نظام بی بدیلی در جهان کنونی است که بین حاکمیت الله، مردمسالاری دینی و دموکراسی پیوند ایجاد کرده است و هیچ نظامی در دنیا وجود ندارد که از شاخص های جمهوری اسلامی برخوردار باشد.

وی گفت : دشمنان می دانند که این نظام اسلامی می تواند دنیا را اداره کند، این وعده الهی به مستضعفین جهان است و دشمنی دشمنان نیز به همین خاطر است.

امام جمعه ایلام افزود : رویش گیاهان، ظاهر زیبای طبیعت، به انسان نشاط و امید به آینده می دهد، لازم است این طبیعت برای نیاز آینده را حفظ کنیم، اما پیام این رویش این طبیعت، آیه و نشانه از سوی خداوند متعال است که امکان زندگی پس از مرگ را بر ما نشان می دهد که به قدرت و ربوبیت خداوند متعال پی ببریم که خدا بر هر چیزی قادر است و در روز قیامت شاهد زنده شدن مردگان خواهیم بود.

وی بیان کرد : دشمن با تمام توان برای حجاب زدایی و عفاف زدایی به میدان آمده است، بانوانی که در جامعه حجاب را رعایت نمی کنند، لازم است راهنمایی بشوند، اینها خواهر و فرزند ما هستند، افتخار ما این است که جامعه اسلامی هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار