مدیرکل کمیته امداد ایلام از مهیا شدن ۸۰ آشپزخانه تهیه غذا برای اطعام نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 31 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ طاهری افزود : این مراکز با هدف تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری راه اندازی شده اند.

وی به سایر برنامه های این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

طاهری ادامه داد :  در توزیع این سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی ، خانواده های با سرپرست زن ، دارای بیمار ، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

وی  حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از طریق کمپین من هم یک حامی ام را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون 3 هزار و ‭500‬ کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

طاهری اظهار کرد :  توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند، برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار