امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت :مدیران دستگاه های اجرایی نباید به حداقل ها قانع باشند و افق های بلند مدت را با اجرای طرح ها را برای مجموعه خود و خدمت به مردم و آینده استان ترسیم کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 31 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ر گفت : با توجه به تنش های آبی که در استان وجود دارد لازم است در حوزه آب، برنامه ریزی و اجرای طرح های آبرسانی و تامین آب با چشم انداز بلند مدت ترسیم شود و در سفر آتی رئیس جمهور جزو مصوبات سفر قرار گیرد.

وی افزود : عدالت در توزیع آب در نقاط مختلف شهر خواست و مطالبه مردم است و انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف، این موارد را به عنوان مستند مورد توجه قرار داده و در مرکز برای پیگیری اقدام لازم را انجام دهند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : امسال بارش‌های ابتدای سال جدید نشاط و شادابی را در جامعه و طبیعت ایجاد کرد که نشانه ای برای پی بردن به عظمت، رحمت و وعده های الهی است.

وی مطرح کرد :  جمعیت استان ایلام در ایام اربعین حسینی با توجه به استقبال گسترده از مرز مهران، افزایش و باید متناسب با این موضوع و اوج مصرف، در این خصوص برای چندین سال آینده برنامه ریزی شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار