مدیرعامل شرکت آبفا ایلام:
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: با توجه به کاهش بارندگی و لزوم مدیریت مصرف، مردم نسبت به نصب تانکر ذخیره آب اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 31 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شرکت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید بارندگی در سال گذشته، سال سختی به لحاظ منابع تامین و توزیع آب داشتیم که با عنایت حق و برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته توانستیم این سال را مدیریت و با کوچکترین خللی آب مردم تامین گردید.

وی افزود: در شهرها و روستاهای استان، فعالیتهای خوبی صورت گرفته که تأثیر بسزایی در توسعه استان و رفع مشکلات ناشی از کمبود منابع آب شرب داشته است که از جمله آن می توان به شهرهای ایلام، ملکشاهی و هلیلان و.. اشاره نمود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه برای عبور از خشکسالی شدید با توجه به کاهش نزولات جوی و کاهش ورودی آب به سدهای استان و از طرفی متاسفانه مصرف بالای آب در استان که از متوسط جهانی و کشور بسیار بالاتر است، می طلبد با برنامه ریزی مناسب شرایط را مدیریت کنیم.

ناصری با بیان اینکه از مردم انتظار داریم مردم نسبت به نصب تانکر ذخیره آب اقدام نمایند، تصریح کرد: مصرف بالا آب، فرسودگی شبکه توزیع آب در شهر ایلام، شکستگی های نامرئی شبکه توزیع و انشعابات غیرمجاز از مهمترین مشکلاتی است که شرکت آب و فاضلاب استان با آن مواجه است.

وی در ادامه با تشکر از دغدغه نماینده ولی فقیه در استان، از پیگیری‌های صورت گرفته و رفع مشکلات مردم خبر داد و در خصوص جهاد عظیم آبرسانی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیرین، رفع مشکلات آب شهرستان‌های هلیلان، ملکشاهی، دهلران و سایر شهرستانهای استان از مهمترین اقدامات دولت کار و کرامت در رفع مشکلات کم آبی و بی آبی در شهرها و روستاهای استان است که در این حرکت عظیم به آن توجه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان در ‌پایان سخنانش ضمن درخواست از نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برای ترویج و فرهنگ‌سازی مناسب در مدیریت مصرف آب از‌ طریق تریبون‌های نماز جمعه خاطرنشان ساخت: امامان جمعه با توجه به سطح تأثیرگذاری شان در میان مردم  می توانند  شرکت آب و فاضلاب را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پس از استماع سخنان و گزارش مدیرعامل ، ضمن تبریک سال نو و با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان گفت: توفیق خدمت به مردم یکی از برنامه‌های ارزشی است.

وی افزود: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و باید حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استاندر ادامه به بیان نکاتی در رابطه مدیریت مصرف آب پرداخت و اظهار داشت: شناسایی و حذف مصارف غیرمجاز یکی از راهکارهای مدیریت منابع آب است که شرکت آب و فاضلاب می بایست با یک برنامه عملیاتی جامع، نسبت به شناسایی و حذف این مصارف اقدام نماید.

وی در پایان سخنانش ضمن تاکید بر اصلاح شبکه های فرسوده آب، خاطرنشان ساخت: در این زمینه شرکت آب و فاضلاب باید با ارائه راهکارهایی مناسب، نسبت به اصلاح شبکه های فرسوده و کاهش هدر رفت آب اقدام نماید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار