مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان داشت :سه هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام به ارزش افزون بر ۵۷ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 29 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی افزود :  این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی چهار عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی خارج شده است.

 وی گفت : یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

دوستی بیان داشت : این مدت در سراسر استان یگان حفاظت از اراضی، اداره حراست و معاونت املاک و حقوقی و ادارات شهرستان های مختلف راه و شهرسازی استان ضمن رفع تصرف مذکور با هوشیاری و گشت شبانه روزی در کل استان فرصت تصرف اراضی به اشخاص سودجو نداده و از زمین‌های ملی و دولتی در برابر تصرف حفاظت و حراست کرده اند.

وی ادامه داد : اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستان های مختلف به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند، چراکه هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار