مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع)؛
مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) اظهار داشت : توانایی فرزندان برومند ایران زمین در دستیابی به فناوری طراحی و تولید این موشک نقطه عطفی در معادلات نظامی شناخته شده و بنا بر سخنان فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ۱۰ سال آینده نیز این توانایی در جهان ممتاز و دستیابی به آن بسیار دشوار خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 28 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار اله نور نورالهی روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید حسین عباسی تبریزی مطرح کرد : توانایی جمهوری اسلامی ایران به فناوری ساخت موشک هاپیرسونیک معادلات نظامی دنیا را بویژه در حوزه موشکی بهم ریخته است.

 وی گفت : جوانان ایرانی همچنانکه در عرصه نظامی به خودکفایی در بسیاری از زمینه ها رسیده اند، در صورت ورود تفکر جهادی و ارزشی به عرصه اقتصاد نیز خواهند توانست کشور را بی نیاز کنند.
 
سردار نورالهی ادامه داد : دشمنان از مشکلاتی که در عرصه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد که ما نیز به آن معترض هستیم، سوء استفاده کرده و می خواهند از این نظر در میان مردم ناامیدی ایجاد کنند، ولی بدون شک ملت ایران همچنانکه در طول ۴۵ سال گذشته گردنه های سخت پیش رو را با موفقیت گذرانده است، از این برهه نیز به سلامت عبور کرده و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.
 
وی اظهار داشت : شهید عباسی تبریزی دوران دفاع مقدس بطور مداوم در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و بارها مجروح گردید ، مجروحیت اصلی ایشان نیز در سال ۶۷ به وقوع پیوست ، در طول ۳۵ سال گذشته همواره در بیمارستان های مختلف و یا در منزل بستری بود ولی هیچگاه از آرمان های خود که همانا خط سرخ شهدا بود ، دست نکشید و بالاخره به همرزمانش شهیدش پیوست.
 
وی ادامه داد : ساده زیستی این شهید نیز شهره عام و خاص بود./ع
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار